רשת קניוני ישראל המונה כ- 17 קניונים ברחבי הארץ, בשיתוף ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים וחברת ניו קופל SIXT יוצאת במיזם משותף להעלאת המודעות לנושא בטיחות ילדים בדרך – 'זוהרים בדרכים'.
במסגרת הפרויקט יחולקו למעלה מ – 150 אלף אפודים מחזירי-אור, שיגבירו את הנראות של הילדים בדרכים. כל ילד יתרום 5 ₪ לארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, יחתום על 'אמנת זהירות בדרכים', הכוללת הצהרת מחויבות וכללים לבטיחותו של הילד והסובבים אותו ויקבל אפוד. בתום הפרויקט, תוגש האמנה החתומה לשרת החינוך ולראש הממשלה.
הפרויקט יתקיים בכל קניוני הרשת ברחבי הארץ החל מה-15.8.07 ויכלול פעילות הסברה רחבת היקף ומגוון פעילויות. בני נוער יפעילו עמדות הסברה והחתמה לקידום בטיחות בדרכים, בחציית כבישים וברכיבה בטוחה על אופניים. התוכנית שתימשך כחודש ימים, מיועדת להוביל לפתיחת שנת לימודים בסימן של בטיחות ילדים בדרכים.
הפעילות תגובה בקמפיין פרסום בעיתונות ובשילוט חוצות בהשקעה של 4 מיליון ₪.
לדברי משה רוזנבלום מנכ"ל קבוצת קניוני ישראל: "קבוצת קניוני ישראל מאמינה שמלבד היותו של הקניון מרכז קניות לכל המשפחה הינו חלק בלתי נפרד מהקהילה אותה הוא משרת, וככזה עליו לספק תכנים איכותיים ומגוונים. כחלק מתפיסת הקבוצה למען קידום הקהילה, הענקת ערך מוסף וחשיבותו לעין שיעור של נושא בטיחות הילדים בדרכים, אותו היא שמה לנגד עיניה, קניוני ישראל מרימה את הכפפה באמצעות פעילות שאין קודמת לה , וחברה לארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים במטרה לקדם את נושא בטיחותם של הילדים בדרך ולהעלותו לסדר היום הציבורי. "
'זוהרים בדרכים' יושק ב-14.8.07 בקניון הגדול בפתח תקווה במעמד שרת החינוך הגב' יולי תמיר.