קניוני עזריאלי מעשירים את חווית הקניה עם מתחמי BOXULAR

קניוני עזריאלי מקבוצת עזריאלי משיקים את BOXULAR, עמדות מכירה מעוצבות ומודולריות, המיועדות לתקופות השכרה משתנות, הנותנות מענה למגוון גדול של עסקים ומותגים מתחומים רבים ומגוונים.



לראשונה בישראל, נפתחת בפני בעלי עסקים קטנים וגדולים, מכל תחומי העיצוב, הצריכה והתוכן- האוף-ליין והאון-ליין, האפשרות להיות נוכחים באופן בולט ואפקטיבי בחללים המרכזיים של הקניון. המתחם הראשון של BOXULAR יושק בקניון עזריאלי גבעתיים ולאחר מכן יתפרש לכל קניוני הקבוצה.הקונספט החדשני של ה- BOXULAR , יהפוך את קניוני עזריאלי לבית מארח לעסקים קטנים, מותגים איכותיים, מעצבים צעירים ונותני שירותים מכל גווני הקשת המסחרית, ויאפשר גם לרשתות הגדולות והמוכרות להרחיב ולגוון את תחום פעולתן ברחבי הקניון, ליזום אירועי פופ-אפ, להציג קולקציות ייחודיות ועוד.



עיצוב העמדות והביצוע בפועל נעשו על ידי סטודיו MOLET לעיצוב בר-קיימא. העמדות מאופיינות בעיצוב ובקווים נקיים ומודרניים, שילוב מנצח בין אסתטיקה לפונקציונאליות. הדוכנים נפתחים ומוקמים בקלות ובזריזות לכדי חלל מכירות שיכול להגיע לגדלים שונים, החל מ- 4 מ"ר ומעלה, ומותאמים בדיוק לצרכיו של השוכר, של המותג ושל אופי המוצר.



כמו כן, העמדות ניתנות למיתוג אישי וכבר כוללות בתוכן את כל האבזור הדרוש לתצוגה ולפעילות – החל מרשתות תלייה, מדפים ומתלים, דרך מראות ותאי מדידה, ועד דלפק קופה וחללי אחסון קטנים. בזכות קלות התפעול שלה והיותה מאובזרת לחלוטין, ה- BOXULAR מהווה פלטפורמה מסחרית ואסתטית שטרם נראתה כמותה בענף למעצבים, בעלי מותגים, בעלי עסקים ונותני שירותים, שכעת יכולים להרשות לעצמם להתרכז במטרה העיקרית – יצירת אינטראקציה עם קהל הלקוחות וחוויית מכירה ישירה, אישית ומתגמלת.


BOXULAR הינה פלטפורמה מעניינת ומשתלמת בשל קלות תפעול העמדה והאפשרות לייצר התאמה מקסימלית לצרכי השוכר. בפני השוכר עומדים מספר מסלולי השכרה לתקופות משתנות: החל מימים בודדים ועד כמה חודשים.



לדברי ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי: " BOXULARהינה פלטפורמה עוצמתית של מתחמים מעוצבים שמהווים פריצת דרך בעולם הקניונים, ויכניסו המון אופנתיות וייחודיות ללקוחות שלנו, אשר בכל פעם תהיה להם סיבה נוספת לבוא וליהנות מעולם שלם של חוויה ותוכן".



אילן ג'רבי, מנכ"ל קניון עזריאלי גבעתיים: "אנו עובדים ללא הרף להביא חדשנות ומודרניות לקניון המהווה ציר תנועה מרכזי, מקום מפגש ותוכן, "הלב הפועם" של העיר".


אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח