ההכנסות לרבעון השלישי של רשת קסטרו בשנת 2014 הסתכמו בכ- 226.2 מיליון ₪, לעומת כ- 192.1 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 17.8%. הרווח הנקי לרבעון השלישי של השנה הסתכם בכ-12 מיליון ₪, בהשוואה לכ-6 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 97.2%. ההכנסות לתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ-645.4 מיליון ₪, לעומת כ-558.2 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 15.6%.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הינו בסך של כ-33.1 מיליון ₪ בדומה לסך של כ-33.1 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמר היום: "אנו שבעי רצון מתוצאות החברה ברבעון השלישי של השנה. קסטרו מציגה צמיחה דו ספרתית ברבעון השלישי של השנה ובתשעת החודשים הראשונים של שנת 2014. תוצאות הרבעון הושפעו בעיקר מפתיחת חנויות חדשות ומהגדלת שטחי המסחר בחנויות הקיימות ביחס לתקופה המקבילה אשתקד וכן מגידול במכירות בראשית תקופת החגים. קסטרו סיימה רבעון שלישי חזק ומציגה גידול של כ-17% במכירות וגידול של כ- 97% ברווח הנקי בתקופה.
השבוע זכתה קסטרו במסגרת טקס פרסי האופנה לשנת 2014 בקטגוריית רשת האופנה וכן בפרס האופנה בעיצוב בגדי ילדים.