קסטרו משיקה כרטיס מאוחד לכלל הקבוצה

עם השלמת הרכישה של רשת הודיס אמר גבי רוטר מנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו -הודיס אמר היום כי "השלמת העסקה מבססת וממצבת את קבוצת קסטרו – הודיס כאחת מקבוצות האופנה הגדולות בישראל. אנו צופים כי השלמת העסקה כאמור תהווה מנוע צמיחה רווחי ומשמעותי לפעילותה, ותקנה לה יתרונות תחרותיים, תפעוליים ומיתוגיים, וכן תשתית משמעותית לפיתוח מנועי צמיחה נוספים ויצירת סינרגיות נוספות בין מותגיה."



כחלק מהמלך הודיעה קסטרו על השקת סנונית ראשונה למיזוג עם השקת כרטיס גיפט קארד לכלל מותגי הקבוצה בשםlove gift card. כרטיס הגיפט קארד מיועד בשלב הראשון לשוק החברות המוסדיות והעסקיות בישראל B2B, ויעניק לקראת החגים את האפשרות ללקוחות חברות עסקיות ומוסדיות ליהנות מכלל מותגי קבוצת האופנה המובילה בישראל. הכרטיס יכלול את כל מותגי הקבוצה : קסטרו, הודיס, קרולינה למקה, אורבניקה, איב רושה, טופ-טן ואקססורייז.



את כרטיס הגיפט קארד החדש של קבוצת מותגי קסטרו-הודיס love gift card ניתן יהיה לרכוש דרך מטה החברה באמצעות מחלקת B2B והוא יאפשר רכישה בשווי הכספי המלא בו הוא ייטען, כולל כפל מבצעים.


אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון