קסטרו השיקה את קולקציית האביב בקמפיין ייחודי המציג סיפור אשר מחולק בין עמודים מרובים של מובילי אינסטגרם.
תחת ההאשטאג #CastroKore התכנים של סיפור המוצג מזוויות שונות יעלו במקביל בעמודים של המספר הגדול ביותר של מובילי דעה שהשתתפו בקמפיין אינסטגרם, בהם רותם סלע, סטטיק ובנאל, אסי עזר, אביב אלוש ועומר דרור. גם ישראל אהרוני, עדי ביטי, נטע גרטי, טום באום, דנה זרמון, נלי תגר ועוד רבים אחרים עמוק בעסק.
הסיפור מתחיל בפריצה מסתורית לביתה של רותם סלע, שדבר לא נגנב ממנו פרט לבגדיה. בעודה מנסה להבין מי פרץ לארון והפך את הבית מגיעים אליה סטטיק ובן אל עם שתי חיילות צפון קוריאניות וחוטפים אותה למדינה המבוצרת מכל. רותם נדהמת לגלות שקים ג'ונג און, המנהיג הצפון קוריאני הכל יכול, מעריץ את הסגנון שלה ודרש מחייליו להטיס אותה לצפון קוריאה כדי ללמד את הקוריאנים הלכות סטייל. הוא סבור שבית האופנה הישראלי קסטרו הוא הפתרון לכל בעיות התדמית של צפון קוריאה ושעם קצת סגנון ולוקים הורסים כל הסכסוכים הבינלאומיים יפתרו. העלילה מסתבכת כשמסתבר שלא רק רותם אלא מיטב הידוענים של ישראל מצטרפים להרפתקה הצפון קוריאנית. שיא הביקור בצפון קוריאה: תצוגת אופנה ספקטקולרית של קסטרו בכיכוב כל הסטארים הישראלים.
המהלך נבנה על ידי בית הקונספטים אלנבי