לאחר השקת הקפסולות החדשות של ג'ו התואמות למכונות נספרסו השונות, ביצע מכון kantar media מחקרי TGI מבחן טעימות במסגרתו נבדקו הקפסולות החדשות של רשת ג'ו. ארבעת הטעמים של הקפסולות החדשות קיבלו ציון גבוה במבחן טעימות עיוור ועברו את הקפסולות של נספרסו.
רשת ג'ו, המונה 250 סניפים ונקודות מכירה ברחבי הארץ, נכנסה לשוק קפסולות הקפה המתאימות למכונות נספרסו לפני מספר חודשים. הרשת מוכרת את קפסולות ג'ו בכל סניפי הרשת ובסניפי חנויות הנוחות "מנטה" והן נמכרות במחיר של 2 ₪ בלבד.
במסגרת המהלך בו הושקעו כ- 5 מיליון שקלים, הושקע זמן רב בפיתוח ותכנון קו ייצור חדשני ובלעדי מאיטליה, שהותאם במיוחד עבור ג'ו ומאפשר שליטה מלאה על כלל תהליך הייצור. הקו כולל רכישת מכונות ייחודיות, פיתוח חומרי גלם והכשרת כוח אדם. הפעילות המקיפה של ג'ו בכל השלבים: ייבוא פולי קפה מובחרים, קלייה במפעל המתקדם טכנולוגית, טחינת הפולים ואריזתם, מאפשרת בקרת איכות וטעמים עד לשלב הסופי בכוס הקפה.
לאור הצלחת הקפסולות החדשות בדק מכון TGI את הטעמים השונים של קפסולות הקפה של רשת ג'ו בקרב 60 גברים ונשים במבחן טעימות מול קפסולות הקפה של "נספרסו". הממצאים שעלו מן הסקר מלמדים על יתרו להעדפת קפסולות קפה ג'ו.
במסגרת המחקר התצבע בדיקת התקבלות כללית בקרב הטועמים, קפסולת זהב של ג'ו קיבלה ציון 8.1 מול 7.2 של נספרסו, ולגבי קפסולות ברונזה 7.9 מול 6.7. לעומת זאת בבדיקת העדפה קפסולת הזהב של ג'ו זכתה עם 43% העדפה מול 28% של נספרסו, וקפסולת הברונזה 43% לג'ו לעומת 18% של נספרסו (היתר חסרי העדפה)