רשת קפה ג'ו, אחת משתי רשתות הקפה הגדולות בישראל, יוצאת במהלך שיווקי אסטרטגי – joe office, במסגרתו תשווק את הקפה תחת המותג שלה במשרדים. קפה ג'ו היא הרשת הראשונה שמבצעת מהלך שכזה.
במסגרת המהלך בו השקיעה רשת קפה ג'ו חצי מיליון ₪, מציבה הרשת במשרדים מכונת קפה מדגם WMF Presto תוצרת גרמניה. המותג החדש יקרא "חבילת joe office למשרד" ויכלול: קפה, מכונה ומצרי קפה משלימים.
"במשך השנים הצטברו לקוחות רבים שקנו מידי חודש כמות גדולה של קפה למשרד וכעת אנחנו יכולים להציע להם גם מכונה אוטומטית מהטובות בעולם,שתתאים להכנת קפה משובח. השירות מאפשר לעובדי המשרד ליהנות מהטעם המוכר של קפה ג'ו גם מבלי לצאת מהמשרד. החבילה אותה אנו מציעים מבוססת על שילוב בין הקפה האיכותי לבין מכונת הקפה האוטומטית הטובה בעולם" מסביר דיויד קליין מבעלי הרשת.
עוד ציין קליין כי כחלק מהשרות, יגיע מידי שבוע סוכן מטעם קפה ג'ו למשרד לביצוע ביקורת וטיפול תחזוקה של הציוד. למעשה, המשרד אינו רוכש את המכונה, אלא את החבילה החודשית.