בעקבות משבר הקורונה שפגע קשות בענף המסעדנות, בחרה רשת המשקפיים אירוקה לצאת בקמפיין חברתי ולתת במה לשפים מובילים תחת הסיסמא: אוכלים עם עיניים, במסגרתו תוצג הקולקצייה החדשה של אירוקה עם השפים במסעדתם – ביתם השני. כחלק מהקמפיין, יצולמו הדגמים של המותגים הבינלאומיים לצד השפים ולצד מנות הדגל שהם יצרו בהשראת המשקפיים. הקמפיין שצולם במסעדות של השפים המשתתפים, מחזק את התפיסה שעיצוב, אופנה וקולינריה משולבים זה בזה והם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו.
הקמפיין יעלה בשבוע הבא בתקציב של 500 אלף ₪ ויכלול פעילות ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה ובמדיה הרחבה.
הקמפיין צולם בשיתוף הפרזנטורית של המותג: נטע אלחמיסטר – ששימשה כסו שף ל 10 השפים שנבחרו לככב בקמפיין: גיא גמזו, אוראל קמחי, אביבית פריאל, אסף ליס, מוטי טיטמן תומר אגאי, מושיקו גמליאלי, תומר טל, יונתן בורוביץ' ואסף דוקטור.
במהלך הצילומים שהופקו על ידי מאיה דרין (מפיקת קולינאריה), כל שף בחר משקפיים של מעצב על, בהשראתם יצר מנה מרהיבה.
לי אפיק מנכלית רשת אירוקה חתמה את יום הצילומים ואמרה: "הקמפיין הזה משלב 3 דברים משמעותיים ואהובים בחיינו: אוכל טוב, אופנה וכמובן משקפיים. היכולת של אירוקה כרשת מובילה לתת במה לאנשים כל כך מוכשרים בדיוק בזמן שהם הכי צריכים אותה, הפכה את הקמפיין הזה למרגש במיוחד עבורנו".