קרייזי ליין יוצאת בקמפיין לכבוד יום האישה בעלות השקעה של 700,000 ₪


רשת האופנה קרייזי ליין יוצאת בקמפיין טלוויזיוני לכבוד יום האישה בערוצים 2, 10 ובערוץ הרוסי 9. הקמפיין ילווה בסיסמא: "חגיגה נשית אישית" ויעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.



עפרה לוין סמנכ"ל תפעול ושיווק: "האסטרטגיה השיווקית של קרייזי ליין היא להעניק ללקוחות פתרון כולל, life style, ותחושה כנה שאנחנו חושבים עליה ורצים להיטיב עימה. יום האישה הבינלאומי יצר עבורנו הזדמנות נוספת לפנק את הלקוחות ולפתוח את הקיץ במבצע מרענן."


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים