קרליין השקיעה 60,000 דולר בפיתוח קונספט אינטרנטי חדשני


קרליין, חברת הקוסמטיקה המובילה בישראל, תשקיע 60,000 דולר בפיתוח קונספט אינטרנטי חדש, במסגרתו תקים אתר אינטרנט בסגנון בית וירטואלי בו מוזמנת הצרכנית לשיח אינטימי עם הפרזנטורית.



האתר בכתובת www.careline.co.il נבנה ע"י משרד הפרסום "גורני אינטראקטיב" ויהווה מעתה האתר הרשמי של החברה. האתר, בסגנון בית וירטואלי, מזמין את הגולשות לבקר בביתה של הפרזנטורית אסנת חכים, המציגה את המוצרים כשהיא פותחת את ביתה לגולשות באווירה ביתית ולא רשמית. במקביל למפגש אם אסנת חכים בביתה תבקר הגולשת בכל אחד מחדרי הבית ושם תגלה כל מוצר ומוצר בסביבה הטבעית שלו.



דינה נבות, סמנכ"ל שיווק, קרליין-פריגו מוצרי צריכה, מוסיפה: "כישראלית, קרליין בוחרת לדבר אחרת. באמצעות אתר האינטרנט הוירטואלי נוכל לדבר אל הצרכנית בשפה אינטימית, בגובה העיניים. קרליין אינה חברת קוסמטיקה זרה המדברת מגבוה ומרחוק, אלא חברה קרובה המכירה אותך, מבינה את צרכייך. מישהי שאת יכולה להזדהות איתה ולסמוך עליה, כי היא ישראלית – מכאן"



האתר נבנה בקונספט ייחודי, בהשראת השפה הפרסומית של קרליין, המלווה אותה בשנה האחרונה, הגולשת מוזמנת לקפוץ לביקור בביתה של הפריזנטורית אסנת חכים, כאילו היתה חברה שקופצת לקפה ומרגישה נוח בבית של חברתה ולכן משוטטת בכל אחד מחדרי הבית: בפינת הטואלטיקה הגולשת תמצא את כל מוצרי האיפור על השידה ליד המיטה בחדר השינה היא תחשוף את סדרות טיפוח הפנים, במקלחת תוכל הגולשת לצפות בחכים טובלת באמבט ומציגה את קטגוריית השיער כאשר לאחריה תתמרח בקרם גוף ותשתמש בדאודורנט.


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח