מותגי האיפור והשיער, קרליין ונטורל פורמולה, חתמו על הסכם מתן חסות ראשית למגזין האינטרנט לנשים "סלונה". בכך מצטרפים מותגים אלה לרשימת חברות שכבר פעילות באתר, ובראשן נותני החסות הראשיים תנובה (עם המותג יופלה) ובנק הפועלים. קרליין ונטורל פורמולה יעשו שימוש בבמת האתר כפלטפורמה ליצירת תכנים ולבניית דיאלוג וקשר מתמשך עם לקוחותיהן.
הסכם החסות שנחתם בין סלונה לבין קרליין ונטורל פורמולה נשען על "פרסום מבוסס תוכן", שיטה המאפשרת למותגים להעניק ערך מוסף ללקוחותיהם ולנהל איתם דיאלוג לאורך זמן.
במסגרת שיתוף הפעולה בין המגזין לבין המותגים, יוביל המאפר הראשי של קרליין ומעצב השיער של נטורל פורמולה, עומר אסף, את תחום האיפור והשיער באתר. עומר יערוך ויכתוב מדור מיוחד שיוקדש לקוסמטיקה ושיער אשר יספק לגולשת את כל המידע העדכני בתחום, ואף יעניק מדי חודש מראה איפור ושיער חדש לאחת מגולשות סלונה.
כמו כן, קרליין ונטורל פורמולה צפויות לשתף פעולה עם סלונה בפעילות ברשתות החברתיות. עמוד הפייסבוק של סלונה מונה קרוב ל- 27 אלף חברים.
אימי עירון, מנכ"לית סלונה: "אנו שמחים וגאים על הצטרפותם של מותגים גדולים ומבוססים כמו קרליין ונטורל פורמולה לסלונה. מאז עליית האתר לאוויר, לפני כחצי שנה, נפתחו בסלונה יותר מאלף בלוגים, ומדי חודש מבקרים בו כ-120 אלף גולשים שונים, רובם נשים. סלונה היא פלטפורמה מושלמת לחברות בעלות אוריינטציה נשית שמבקשות לשמור על קשר עקבי ואפקטיבי עם לקוחותיהן".
יובל לנדסברג מנכ"ל קוסמופארם אשר בבעלותה מותגי קרליין ונטורל פורמולה: "מלבד פרסום בערוצים הרגילים, חשוב לנו גם לבסס קשר יומיומי ודיאלוג עם לקוחותינו ולספק להן מידע זמין ואיכותי על המגמות והחידושים בעולם הקוסמטיקה ועיצוב השיער. סלונה הפכה בחודשים האחרונים לכיכר הכפר של נשים ברשת ואין מקום טוב ממנה לבסס בו את הפעילות שלנו".