חברת "קרני תכלת", המובילה את ענף התאורה בישראל, יוצאת במהלך שיווקי חדש ברוח התקופה, ומציעה מגוון רחב של גופי תאורה דקורטיביים במחירים נגישים לקהל הרחב. החברה עוסקת במתן פתרונות מגוונים, גמישים ומושלמים בתחום התאורה המעוצבת והמקצועית, התפורים לצרכי הלקוחות – הן במגזר הפרטי, והן במגזר העסקי-ציבורי.
לביסוס המהלך השיווקי של "קרני תכלת", החברה עולה בימים אלו בקמפיין שילוט חוצות ארצי רחב יריעה באמצעות משרד הפרסום "מומה" המציג את קולקציית התאורה החדשה בשילוב הסלוגן "לא תאמינו מה שתאורה יכולה לעשות". קמפיין החוצות עולה באמצעות מומה בהיקף של מיליון ש"ח.
ורד קוריסקי, סמנכ"ל שיווק "קרני תכלת", מוסרת: "ברוח התקופה וכחלק מהרצון שלנו לפנות לקהלי יעד חדשים, דרך הצעה של מגוון רחב עד כמה שניתן של גופי תאורה מעוצבים במחירים הנוחים לכל כיס, השקנו קולקציה חדשה במחירים נגישים. אנו צופים כי עם מהלך זה יביא אלינו קהלים חדשים ויגדיל את החשיפה והמודעות לחברה".
"קרני תכלת" משיקה קולקציה רחבה הכוללת יותר מ- 100 גופי תאורה מעוצבים במחירים נגישים תחת המותג "קרני תכלת", הנעים בטווח שבין 3,000- 199 ₪ בלבד. הקולקציה כוללת מגוון עשיר של גופי תאורה מעוצבים כולל גופי תאורה צמודים לקיר, עומדים ותלויים המתאימים לחדרי ילדים, מטבחים, קריאה, חוץ ועוד.