מותג האופנה הבינלאומי Ralph Lauren, יוצא במהלך אסטרטגי במסגרתו תיערך הוזלת מחירים משמעותית של קולקציית POLO של המותג, באחוזים הנעים בין 40% ל-60% ממחירי הקולקציות הקודמות. כמו כן, בית האופנה השיק זו העונה הראשונה קולקציית נשים תחת מותג POLO שתוצע במחירים אטרקטיביים לקהל הרחב.
ירידת המחירים המשמעותית נובעת בעיקר ממהלך בינלאומי שערך המותג בארה"ב ובאירופה להורדת המחירים במטרה למצב את ראלף לורן כמותג נגיש יותר בסגמנט אופנת
העל וכן כתוצאה מירידת האירו, מה שהוביל את קבוצת סקאל לנצל את ההזדמנות ולשתף את קהל הלקוחות בהוזלת העלויות לטובת הורדת מחירים תוך חיזוק המותג והפיכתו לנגיש בקרב קהלים חדשים.
לדברי קובי סקאל, מקבוצת סקאל היבואנית של ראלף לורן: "מהלך הורדת המחירים של המותג ראלף לורן, תציג מחירים אטרקטיביים ביותר, מול מחירי מותגי העל המתחרים, מה שינגיש את ראלף לורן לקהל הלקוחות החושק במותג, אך אינו יכול להרשות לעצמו לרכוש במחירי הקולקציה הקודמים".
הורדת המחירים תיושם כבר בהשקת קולקציית קיץ 2015, בחנויות הרשת בישראל. דוגמא בולטת להורדת המחירים, ניתן לראות בחולצת ה-POLO המיתולוגית, אותה ניתן כעת לרכוש ב-399 ₪ במקום 800 ₪ – פער מחירים משמעותי של 50%!