לקראת יום האישה הבינלאומי, יוצא המותג דאב בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם רשת חנויות הספרים סטימצקי.
במסגרת שיתוף הפעולה יוצאים מותגי דאב וסטימצקי במבצע, במסגרתו תקבל כל צרכנית הרוכשת אחד ממוצרי דאב באחד מסניפי הסופר-פארם, סימניית הנחה של 40% לקניית ספרות נשית ברשת סטימצקי.
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי ובהתרחב בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 נכנס לקטגורית הדאודורנטים ובשנת 2001 התרחב לקטגוריות שיער.
מותג הטיפוח דאב המשווק על-ידי חברת יוניליוור, מקדם בשנים האחרונות את תפיסת ה"נשים אמיתיות" והיופי האמיתי, המבוססת על המסר לפיו ליופי הנשי גוונים רבים. על פי תפיסה זו, אין אידיאל אחד של יופי אלא כר רחב ועשיר של נשים יפות ואמיתיות, כל אחת יפה בדרך שלה – לא צריך להיות דווקא דוגמנית דקיקה ו"מושלמת" כדי להיראות נפלא. אג'נדה זו באה לידי ביטוי הן בעיצוב מוצרי דאב, שהינו מינימליסטי ונקי, והן בקונספט של סרטוני ומודעות הפרסום של החברה לאורך השנים, שלעולם לא הציגו דוגמניות מושלמות, אלא המחישו חוויה שלמה של נשיות ורכות, באמצעות הצגת נשים מן השורה, שאינן דוגמניות או שחקניות מפורסמות.