רבי אינטראקטיב פיתחו אפקט שיאפשר לאוהדים לצבוע את פניהם בדגלי הנבחרות בעזרת מציאות רבודה

פיתוח ישראלי משתמשת במציאות רבודה ברוח המונדיאל, כדי לייצר הדמיה על פני האוהדים של דגלי מדינות שונות המשתתפות בטורניר.



האפקט פותח על ידי חברת הטכנולוגיה רבי אינטרקטיב ומאפשר לשתף את ההדמיות בסטוריז ברשתות החברתיות.



לאחר הפעלת האפקט נפתחת מצלמת הסלפי בטלפון הנייד, המשתמש יכול לבחור את דגל המדינה שיעטר באופן וירטואלי את פניו. בפתיחת פה מול המצלמה מתפזר על המסך קונפטי בצבעי הקבוצה ונשמעות שאגות אוהדים ברקע, זאת כדי להגביר את אטרקטיביות התוכן המופק בעזרת האפקט.



לדברי גיל רבי מנכ"ל רבי אינטראקטיב: "עולם ה- AR (מציאות רבודה) צובר תאוצה בחודשים האחרונים לאחר הכרזת פייסבוק על שילוב אפקטים מבוססי מציאות מדומה גם לפלטפורמת האינסטגרם, מהלך אסטרטגי כדי להגביר את התחרות מול פלטפורמת הסנאפצ'ט. כלי הפיתוח של האפקטים מאפשרים לזהות את מבנה הפנים של המשתמש דרך מצלמת הסלפי ולייצר עבורו חוויה אינטראקטיביות."

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג