חברת הקוסמטיקה "רבלון" מעלה בימים אלה קמפיין חדש לשפתוני Colorstay soft&smooth בכיכובה של השחקנית ההוליוודית, האלי ברי, המשמשת כדוברת רבלון ומלווה את המותג מאז 1995. ברי, קיבלה מיליון דולר עבור השתתפותה בקמפיין.
עלות הקמפיין החדש לשפתוני Colorstay soft&smooth בישראל נאמדת ב-1.5 מיליון שקל, והוא יכלול סרטון פרסומת שיעלה בערוצים 2 ו-10. זהו הקמפיין השני בתוך חודשיים שמעלה חברת רבלון, לאחר שבדצמבר האחרון העלתה רבלון קמפיין למסקרה Fabulash בהשקעה של מיליון ₪.
מרבלון ישראל נמסר כי קטגוריית Colorstay המכילה מוצרים עמידים נחשבת לנמכרת ביותר של המותג רבלון, ואהובה מאוד בקרב הנשים הישראליות בגילאי 25-40.
הקמפיין, צולם בלוס אנג'לס על ידי משרד הפרסום החדש של רבלון קפלן-ת'לר, וישודר ביום שישי הקרוב ה-12 לינואר בערוצים 2 ו-10.