רד בול ישראל החלה בפעילות אסטרטגית במטרה לחזק את אחיזתה בשוק אירועי החתונות

רד בול ישראל הודיעה היום על תחילתו של פרויקט "Red Bull Wedding". הפרויקט מהווה פעילות אסטרטגית ייחודית של רד בול ישראל, במסגרתה יוצעו מבצעים חסרי תקדים לזוגות מתחתנים אשר ירכשו רד בול להגשה במסגרת חתונתם.



מטרתו של הפרויקט הייחודי הינה לחזק את אחיזתה של רד בול בשוק אירועי החתונות ולהגדיל את נתחי השוק שלה בקטגוריה זו, אשר מהווה כ- 30% מכלל צריכת משקאות האנרגיה בישראל.



פרויקט "Red Bull Wedding" יגובה בקמפיין פרסום ויחסי ציבור ממוקד בסך השקעה של כ- 200,000 ₪. סך ההשקעה בפרויקט, כולל השקעה בקמפיין הפרסום, עומד על כחצי מיליון ₪.



עבור הפרויקט קיבצה רד בול ישראל קבוצה של כ- 20 ספקים, מהמובילים בתחומם, אשר מהווים ספקים נדרשים באירוע חתונה, כגון אולמות וגני אירועים, חברות בר וקייטרינג, מעצבי שמלות כלה, מאפרים, מעצבי שיער, חברות מוסיקה, צלמים ועוד. במסגרת מודל מיוחד שנבנה עבור הפרויקט, זוגות אשר ירכשו כמות של 10 ארגזי רד בול עבור חתונתם יזכו להנחות והטבות משמעותיות בקרב אותם ספקים, תוך אפשרות לכפל ושילוש מבצעים, כאשר הסכום המקסימאלי אותו יוכל כל זוג לחסוך מגיע למעל 10,000 ₪.



בין הספקים המובילים המשתתפים בפרויקט ניתן למנות את "קליינטה החברה למוסיקה", קייטרינג "פרי הארץ", שירותי הבר "זויה בר", מעצבת שמלות הכלה גלית לוי, המעצבת חיה אלוני, המאפרת ורד ספיבק, המפיק משה אלהרר, אולמות האירועים "נובה" ו"האגם ביקום" ועוד.



יניב איטליאנו, מנהל המכירות של רד בול ישראל ומנהל הפרויקט, מציין:"משקאות האנרגיה נצרכים בכ- 85% מהחתונות המתקיימות בישראל, כאשר כ- 70% מהמתחתנים רוכשים את משקאות האנרגיה לאירוע באופן עצמאי. מודל ההטבות אותו מציעה רד בול ישראל במסגרת הפרויקט הינו ייחודי ואנו רואים בו פוטנציאל רב להצלחה".



בישראל מתחתנים מדי שנה בין 30-40 אלף זוגות, כאשר עלות חתונה ממוצעת עומדת על כ- 80 אלף ₪ וכמות האורחים הממוצעת עומדת על כ- 350 איש. מרבית המתחתנים רוכשים באופן עצמאי לקראת החתונה את האלכוהול והמוצרים המשלימים לאלכוהול כגון משקאות האנרגיה.



אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים