רד מקניית רכב – רד בקמפיין חדש של חברת הרכב AVIS

Avis, חברת
הרכב מקבוצת
UMI , תצא בקמפיין חדש, תחת השם
"אל תקנה- תתחדש", שמציע רכב חדש בעסקת ליסיניג פרטי.

הדמות
רד אורבך, מהלהקה רד בנד, נבחרה לשמש כפרזנטור של קמפיין חדש של חברת הרכב
AVIS
לקראת תחילת השנה הקרובה. מדובר בקמפיין הרכב הראשון אותו מבצע רד והוא גם היה
שותף לכתיבת הלחן והטקסט מאחוריו.

המסר
המוביל את הקמפיין, הוא "רד, רד מקניית רכב. אל תקנה -תתחדש" ומאחוריו
עומדת ההבטחה של
AVIS ליסינג פרטי לאפשר ללקוח ליהנות
מרכב חדש, מבלי לרכוש אותו, ללא צורך בבעלות ובדאגות ממכירת הרכב, עם מקדמה נמוכה,
תשלום חודשי נמוך המותאמים באופן אישי ללקוח ושירות מקיף הכולל טיפולים, שירותי
שינוע עד הבית ,החלפת בלמים ועוד.



הילה קוניק שחף,
ראש אגף שיווק קבוצת UMI: ההבטחה שלנו בקמפיין החדש היא לספק ללקוח מחיר טוב,
תנאי תשלום נוחים. אבל גם, ובעיקר לבטל את הדאגות סביב נושא התחזוקה והמכירה
העתידית. אנו שמחים על הבחירה שלנו ברד,
הוא דמות נועזת, הוא מצחיק ומוכשר מאוד, אין לנו ספק שהקול והסאונד הייחודי שלו
יעזרו לנו להעביר את המסר בצורה ברורה. "


הקמפיין
שיעלה לאוויר בימים הקרובים, צולם לאחרונה בבית קבוצת
UMI בלוד. בסרטון, רד נותן סשן רוקנרול סוער ומצליח לשבור את זכוכיות רכבו
ובמקום לתקן הוא מקבל עסקת רכב חדש מעולה בליסינג הפרטי של
AVIS.
הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום
A2 וחברת ההפקה מרקט מאסטר.

שי ירון, סמנכל ליסיניג והשכרה AVIS :
"
"כחלק מהשינויים שהישראלים חוו בשנה
האחרונה והצורך הגובר בניידות פרטית אפשרויות חדשות בקניית רכב חדש קמו, ועדיין
עולים סימני שאלה רבים אצל הלקוחות בתהליך קניית רכב. אנחנו נתקלים בשאלות רבות
כמו "מה ירידת הערך", "כמה יהיה שווה הרכב לאחר 3 שנים", "מה
לגבי טיפולים", ו"כמה זמן יקח לי למכור את הרכב?". המוצר של
AVIS
בנוי במיוחד כדי להפיג את כל חששות הקונים ולאפשר עסקה נוחה ומשתלמת"

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

ליראק פריז- תחליב ניקוי 130 שח צילום יחצ חול (1)
סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
unnamed