רדיו 99: "גוברים הביקושים מצד קהל המפרסמים לשילוב קמפיינים בתחנה"



רדיו 99 הודיע הבוקר כי הוא ניצב במרכזו של גל ביקושים לקמפיינים פרסומיים, ארציים ומקומיים כאחד ולכן, תרחיב התחנה את מקבצי הפרסומות בכל שעה. בחודשים האחרונים שינתה התחנה את אופייה, באמצעות תכנים ותכניות חדשות, והרחיבה את קהל מאזיניה אליו הצטרפו מאזינים מחתך בוגר, משכיל, מבוסס ואיכותי יותר.


בשבוע הקרוב עולות לשידור התכניות "המשמר האזרחי"- עם גיא מרוז ואורלי וילנאי פדרבוש שירחיבו ברדיו את טיפולם באזרחים הנותרים ללא מענה מהממסד וכן תכנית הרדיו הירוקה הראשונה בישראל "הקו הירוק" עם השחקנית ריקי בליך ורמי שדה (שישי 12:00-13:00).


התכניות החדשות מצטרפות לתכנית האקטואליה המדוברת "כאן ועכשיו" עם לינוי בר גפן, גל גבאי ואראל סגל (מדי בוקר 07:00-09:00), לתכנית הדגל של התחנה "ספורט 99" של אופירה אסייג, ל"ערב טוב" עם גיא פינס ונורית ברירו, "טרמפ" עם דורי בן זאב ו"עסקים באוויר" עם עורך גלובס חגי גולן.



התכניות החדשות והפנייה לקהלים רחבים יותר מבעבר יצרו ביקוש רב בקרב המפרסמים, בהם גם מפרסמים מאזור השרון, אזור הזיכיון של התחנה, ש"ברייק הזהב" אשר הונהג בתחנה עד זה לא מכבר לא אפשר לתת להם מענה. לאחרונה פנו המפרסמים גם לשפ"א וגם למחלקת המכירות בתחנה בבקשה להגדיל את כמות הפרסומות על מנת שיוכלו גם הם לפרסם בתחנה המתחדשת.



מישל קרמרמן, המנכ"ל הנכנסת לרדיו 99 אמרה היום כי היא "החליטה להיעתר לקהל המפרסמים ולתת מענה לביקוש הרב מצידם. כך תרחיב התחנה החל מהשבועות הקרובים את מקבצי הפרסומות. מהלך הרחבת מקבצי הפרסומות הנו חלק מהתכנית השיווקית הכוללת של התחנה אשר יכלול בהמשך גם קמפיין פרסומי נרחב ללוח התכניות החדש של רדיו 99."

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סרטן-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס