רדיו 99, נרכש לאחרונה על ידי איש העסקים ארקדי גאידמק והחל בתהליך מיתוג מחדש לקראת שינוי קרוב באופיו ובתכניו. בשלב הראשון משנה התחנה את שמה ל"רדיו 99", יחודש הלוגו ויעלה ג'ינגל חדש לאוויר וזאת לאחר סיום ההתקשרות עם המותג esc של פלאפון.
בנוסף, שכר הרדיו
את שירותיהם של מק'אן Future, יחידת המיתוג של מק'אן אריקסון ומשרד יחסי הציבור זאביק דרור.
הלוגו החדש של רדיו 99, עוצב באמצעות מק'אאן future. הלוגו יצבע בצבעים שונים; צהוב, ירוק ואדום, בהתאם לרוח הרדיו ,לאופי רצועות השידור ואירועי הרדיו. אות התחנה החדש שיעלה לאוויר ביום ראשון, הופק על ידי עירד אשל.
בנוסף, החל מיום ראשון יעבור הרדיו לשידור מקבצי זהב בלבד – בכל שעה ישודרו 4 מקבצים קצרים בני דקה אחת כל אחד.. צמצום הפרסומות בתחנה הינו צעד משמעותי ונובע מרצון הרדיו להעניק למאזינים ולמפרסמים רצף תכנים מערכתיים ושלוב פרסום איכותי ואפקטיבי. סה"כ בכל שעה ישודרו עד 4 דקות פרסום במקום 12 דקות כנהוג היום.
דרור לוסטגרטן, מנכ"ל רדיו 99 מסר היום : "רדיו 99, עומד להתחדש ולהתעדכן בתקופה הקרובה וכולל לוח שידורים אטרקטיבי ואיכותי. השינוי בשם ואותות התחנה נובע מסיום החוזה עם פלאפון ESC ומבשר על השינויים שיערכו ברדיו בקרוב".
מהרדיו נמסר כי במסגרת שינויי התוכן יוצא הרדיו בימים אלו במסע להחתמת טאלנטים מוכרים מתחומי תקשורת שונים.