רהיטי עין חרוד עם קטלוג צבעוני ומושקע

המדובר בקטלוג מהודר ומושקע, בן 16 עמודים, המציג קולקציית רהיטים איכותית ועשירה הכוללת: קו חדש ומגוון של 8 חדרים: חדרי שינה להורים, וכן מגוון רחב של חדרי נוער וילדים המאופיינים בקו עיצובי חדש וצעיר, ומגוון שילובי צבעים חדישים.



משרד הפרסום ליכטנזון שהפיק את הקטלוג , בחר בנופי ארץ ישראל כרקע לצילומים, במטרה לשקף את התרבות הישראלית, ושילב שבצילומים שלושה ילדים: שניים מהם ילידי הארץ וילדה ילידת גאנה, כביטוי לאחווה, לשוויון וקבלת השונה.



הקטלוג משדר ססגוניות וצבעוניות, והחיבור שנעשה בין הילדים לבעלי חיים מהווה אנלוגיה לטבעיות, ושמחת החיים המאפיינת את הקו החדש של רהיטי עין חרוד.



לדברי מעוז איתן – סרף מנכ"ל רהיטי עין חרוד הקטלוג החדש הוא נדבך נוסף בקמפיין אותו השיקו רהיטי עין חרוד, בתקציב של כ – 5 מיליון ₪.



חשוב לציין כי מאז כניסתו לתפקיד כמנכ"ל החברה, משקיע מעוז איתן – סרף, משקל רב בפרסום החברה ומוצריה, כמו גם השקעות נכבדות בקולקציות ובעיצובים חדשניים.

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים