רוי פרישר גוטמן מוביל קמפיין למותג הילדים NOIZZ

הצילומים עבור הקמפיין ,שעלותו מוערכת בכ- 2 מיליון שקלים, נערכו במגוון לוקיישנים, מלאי חיים, רועשים וסוערים בעיר תל-אביב. <span ";"="">הקונספט מאחורי הקמפיין הוא סביב יצירת ערכים למותג, תוך צילום סצנות אמיתיות מחיי היום-יום של הילדים והילדות עם הגישה הייחודית לבויז ולגירלז של נויז.

<span ";"="">

 את הקמפיין יובילו רוי פרישר גוטמן עבורו זו השנה השלישית עם המותג ואנסטסיה אברבוך עבורה מדובר בשנה שנייה לצידו של רוי, ושחקן חיזוק נוסף בדמותו של הדיג'יי הצעיר בתולדות המדינה וטאלנט שכבר עשה כמה פרסומות ופרויקטים, הלא הוא טומי פרחי בן התשע

 

את הקמפיין שעלותו מוערכת בכ- 2 מיליון שקלים מובילה חברת OG הפקות בבימויו של אופיר פרץ והוא צפוי לעלות בחודש הקרוב בפריסת מדיה רחבה הכוללת טלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל ועיתונות כתובה .

 

השניים צילמו את קולקציית הסתיו / חורף של החברה שכוללת מגוון רחב של פריטים בגזרות שונות, צבעים מיוחדים ואופנה בועטת ומציעה פריטים אטרקטיביים וייחודיים במיוחד עם תמהיל של פרטי לבוש חורפיים ללא פשרות, באיכות גבוהה ובצבעוניות רחבה.

 

ברשת  NOIZZ מאמינים שגם לילדים מגיע להביע את אמירתם האופנתית מבלי לפגוע בפרקטיות ובנוחות. העיקרון המוביל את הרשת הוא שילדים שלובשים נויז רוצים להיות אינדבידואליים ומכתיבי אופנה אפילו כבר מגיל 3, וזה בא לידי ביטוי בהקשבה ויישום של הטרנדים הכי חמים היום בעולם האופנה.

 

רשת NOIZZ מציגה העונה קולקציית חורף רב גונית ומיוחדת. ניתן יהיה למצוא בגדים מכל הסוגים, חולצות פוטר במגוון טכניקות, חליפות חורף וג'קטים בסגנון במגוון צבעים לבנים ולבנות, קולקציית חג הכוללת חולצות מכופתרות עם דיטיילים ודפוסים, דגמ"חים אופנתיים ומגוון פריטים נוספים ברוח המותג – תוך כדי שמירה מתמדת על עיצובים לילדים שאינם ילדותיים ומצועצעים, להם יש אמירה אופנית משל עצמם.  בשונה מחברות אופנה אחרות , רשת NOIZZ נותנת דגש על עיצובים בועטים שיוצרים בידול בקרב אופנת הילדים בארץ.

קולקציית החורף של NOIZZ  מתאימה לילדים מגיל 3 ועד גיל 14 הקולקציה משדרת סטייל וטרנדיות לילדים שרוצים להיות אופנתיים כבר מגיל 3.

 

מישל רוגוף , אורן יפרח ורונית חיימוביץ – בעלי קבוצת מאניה גרופ: " רוי ואנסטסיה הפכו לחלק ממשפחת NOIZZ ושיתוף הפעולה הזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש, לרוי ואנסטסיה יש חיבור מדהים שמאוד מתאים לערכים ולשפת המותג".

 

אליאור אסלן מנהל שיווק קבוצת מאניה גרופ :  קולקציית סתיו חורף 2022-2023  של NOIZZ ממשיכה את האמירה אופנתית המובהקת והייחודית של המותג, היא מתכתבת עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה. אני מברך על שיתוף הפעולה המתמיד עם רוי ואנסטסיה ועל הערכים אותם הם מביאים למותג.

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח