רוי פרישר גוטמן מוביל קמפיין למותג הילדים NOIZZ

הצילומים עבור הקמפיין ,שעלותו מוערכת בכ- 2 מיליון שקלים, נערכו במגוון לוקיישנים, מלאי חיים, רועשים וסוערים בעיר תל-אביב. <span ";"="">הקונספט מאחורי הקמפיין הוא סביב יצירת ערכים למותג, תוך צילום סצנות אמיתיות מחיי היום-יום של הילדים והילדות עם הגישה הייחודית לבויז ולגירלז של נויז.

<span ";"="">

 את הקמפיין יובילו רוי פרישר גוטמן עבורו זו השנה השלישית עם המותג ואנסטסיה אברבוך עבורה מדובר בשנה שנייה לצידו של רוי, ושחקן חיזוק נוסף בדמותו של הדיג'יי הצעיר בתולדות המדינה וטאלנט שכבר עשה כמה פרסומות ופרויקטים, הלא הוא טומי פרחי בן התשע

 

את הקמפיין שעלותו מוערכת בכ- 2 מיליון שקלים מובילה חברת OG הפקות בבימויו של אופיר פרץ והוא צפוי לעלות בחודש הקרוב בפריסת מדיה רחבה הכוללת טלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל ועיתונות כתובה .

 

השניים צילמו את קולקציית הסתיו / חורף של החברה שכוללת מגוון רחב של פריטים בגזרות שונות, צבעים מיוחדים ואופנה בועטת ומציעה פריטים אטרקטיביים וייחודיים במיוחד עם תמהיל של פרטי לבוש חורפיים ללא פשרות, באיכות גבוהה ובצבעוניות רחבה.

 

ברשת  NOIZZ מאמינים שגם לילדים מגיע להביע את אמירתם האופנתית מבלי לפגוע בפרקטיות ובנוחות. העיקרון המוביל את הרשת הוא שילדים שלובשים נויז רוצים להיות אינדבידואליים ומכתיבי אופנה אפילו כבר מגיל 3, וזה בא לידי ביטוי בהקשבה ויישום של הטרנדים הכי חמים היום בעולם האופנה.

 

רשת NOIZZ מציגה העונה קולקציית חורף רב גונית ומיוחדת. ניתן יהיה למצוא בגדים מכל הסוגים, חולצות פוטר במגוון טכניקות, חליפות חורף וג'קטים בסגנון במגוון צבעים לבנים ולבנות, קולקציית חג הכוללת חולצות מכופתרות עם דיטיילים ודפוסים, דגמ"חים אופנתיים ומגוון פריטים נוספים ברוח המותג – תוך כדי שמירה מתמדת על עיצובים לילדים שאינם ילדותיים ומצועצעים, להם יש אמירה אופנית משל עצמם.  בשונה מחברות אופנה אחרות , רשת NOIZZ נותנת דגש על עיצובים בועטים שיוצרים בידול בקרב אופנת הילדים בארץ.

קולקציית החורף של NOIZZ  מתאימה לילדים מגיל 3 ועד גיל 14 הקולקציה משדרת סטייל וטרנדיות לילדים שרוצים להיות אופנתיים כבר מגיל 3.

 

מישל רוגוף , אורן יפרח ורונית חיימוביץ – בעלי קבוצת מאניה גרופ: " רוי ואנסטסיה הפכו לחלק ממשפחת NOIZZ ושיתוף הפעולה הזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש, לרוי ואנסטסיה יש חיבור מדהים שמאוד מתאים לערכים ולשפת המותג".

 

אליאור אסלן מנהל שיווק קבוצת מאניה גרופ :  קולקציית סתיו חורף 2022-2023  של NOIZZ ממשיכה את האמירה אופנתית המובהקת והייחודית של המותג, היא מתכתבת עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה. אני מברך על שיתוף הפעולה המתמיד עם רוי ואנסטסיה ועל הערכים אותם הם מביאים למותג.

אולי יעניין אותך

מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
נעלי סקופ מחיר 149
רד אורבך צילום שי פרנקו (2)
בני כבודי, קרדיט - יחצ
קמפיין 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159