הסופגניות של רולדין ירדו לרשתות החברתיות כדי לפגוש את הקהל בטורי. החל מרגע השקת קולקציית הסופגניות החדשה, החלו אלפי גולשים לשתף את הטעימות הראשונות שלהם בכלי הכי ויזואלי ופופולארי היום – הסטורי של אינסטגרם בליווי סטיקרים יצירתיים שבחרו מהמאגר הגדול שמציעה האפליקציה.
קניבל מדיה, משרד הדיגיטל של רולדין, "התלבש" על הכלי הויראלי והאהוב על המשתמשים ויצר חבילה של 10 סטיקרים ייעודיים לחנוכה תחת השם Roladin.
מהיום, כל משתמש שמעלה סטורי, יכול להקליד Roladin בשורת החיפוש של הסטיקרים ולבחור אחד מתוך העשרה שיוצמדו לתמונה או לסרטון שלו.
הסטיקרים הוכנו באמצעות הנפשת אלמנטים עיצוביים מתוך קמפיין הדוגמניות של משרד הפרסום M&C SAATCHI וכן אנימציה הלקוחה מהעולם הרולדיני בחנוכה.
כל סטיקר מעוצב היה צריך לעבור אישור של פלטפורמת Giphy האחראית על מאגר הסטיקרים והגיפים הקיימים באינסטגרם. כל הסטיקרים אושרו במהלך שבוע ימים.