רונן נמני פותח מחדש את רשת "לחם ארז" בקונספט חדש

רונן נמני פותח מחדש את רשת "לחם ארז" בהשקעה של 10 מיליון שקלים. "לחם ארז" בקונספט חדש ומלהיב ישמש כבית קפה וכמסעדה בה משתנה התפריט לאורך היום ולפי מצבי הצריכה של הלקוחות. בקונספט החדש יפעלו שפים וקונדיטורים במטבח ובמאפיה אשר מוצבים במרכז המסעדה וחשופים לקהל הרחב. כמו כן, תפעל בשטח המסעדה מעדנייה לקו דליקטסים ייחודי. על הקונספט החדש אמונים איש העסקים רונן נמני ובת זוגו מיקי טיל, בעליה החדשים של רשת "לחם ארז" והאדריכל דן טרויים. על הקונספט הקולינרי ינצח השף ירון קסטנבאום. הסניף הראשון לאמץ את הקונספט החדש הינו סניף אבן גבירול בתל אביב ובחודשיים הקרובים יושלם שיפוצן של 16 מסעדות הרשת.



מטרת המהלך יצירת אישיות ייחודית ומבודלת בזירה התחרותית בה פועלת "לחם ארז", המורכבת משלוש זירות משלימות עיקריות; בתי קפה ומסעדות המציעות חווית פנאי והיצע קולינרי איכותי ונגיש, רשתות ומאפיות פרטיות המציעות מגוון מאפים ומתמחות בלחם ובמוצרים הסובבים את עולם הלחמים, מעדניות פרטיות, שכונתיות ומעדניות המצויות בתוך רשתות השיווק, המציעות מגוון רחב של מזון מוכן ומוצרי מעדנייה מקומיים ומיובאים. כמו כן, גיבוש זהות מחודשת היוצרת הזדהות, העדפה ונאמנות לטווח רחוק בקרב קהלי היעד, יצירת שפה עיצובית הוליסטית הנובעת ממהות חדשה בכל נקודות הממשק עם הצרכנים והטמעת שפת רשת אחידה במגוון נקודות ההשקה.


לדברי רונן נמני: "רשת "לחם ארז" מגלמת בתוכה שילובים שונים של היצע מוצרים וחוויה ואנו מזהים את שלושת הקטגוריות; בתי קפה ומסעדות, מאפיות ומעדניות, כמהוות סביבה תחרותית רלבנטית עבורה, כאשר כל אחת מהקטגוריות מתחרה על אספקט אחר ברשת. מטרתנו להגיש לקהל שלנו איכויות קולינריות חדשות, חוויה קמעונאית מרגשת וייחודית, בתוך שוק בו פועלים מגוון רחב של שחקנים ובמציאות דינאמית ומתחדשת ללא הרף."


ירון קסטנבאום, מייסד הקונספט הקולינרי של הרשת "לחם ארז": "סניפי הרשת מותאמים באופן מושלם למצבי הצריכה השונים של הלקוחות; בבקרים מאפים ולחמים הנאפים במקום וקפה איכותי לצד ארוחות בוקר מגוונות, בצהריים- דגש על עקרונות הדאלי ( (DELI, הבאים לידי ביטוי בהיצע רחב ומגוון של סלטים ייחודיים מקוריים ומנות חמות משתנות ומפתיעות אותן ניתן לארוז בקופסאות "טייק אווי" חד פעמיות מנייר ממוחזר, בערב מציע אוכל ישראלי איכותי עם דגש על מנות "שוק" מחומרי גלם טריים, מגוון יינות ייחודיים ובירות בוטיק והכל תוך שמירה על הז'אנר הישראלי- גלילי שהתווה ארז קומורובסקי מראשית הקמה הרשת."


כמו כן, מעניק תחושה של “סדנת עבודה” של מומחה בתחום המזון המייצר, ללא הפסקה, דבר חדש ומרגש, ומזמין את כולם להיות שותפים בעשייה זו. מקום של יצירה, אנרגיה, תנועה וריגוש המעניק חוויה של חושים, טעמים, ניחוחות, מגע ועבודה. הכל קורה בו זמנית – גם מאחורי הקלעים וגם לפני הקלעים. זוהי סדנה פעילה ויצירתית של מזון איכותי ועדכני.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box