שינויים פרסונאליים בחברת יוניליוור: רותי סלמון-גולדברג מונתה למנהלת שיווק תחום הדגנים ומחליפה את רוני בהט אשר שמשה בתפקיד בשלוש השנים האחרונות; שולי כרמל מותנה למנהלת שיווק תחום הטיפוח ומחליפה את רותי סלמון-גולדברג אשר שמשה בתפקיד בשלוש השנים האחרונות.
במסגרת תפקידה החדש, תהיה רותי סלמון-גולדברג אחראית על כל תחום הדגנים ביוניליוור ישראל, הפועל תחת מותג תלמה ותדווח לדני לוינטון סמנכ"ל חטיבת המזון בחברה.
רותי הצטרפה ליוניליוור לפני כ- 9 שנים מהן שמשה במשך ארבע שנים כמנהלת מספר מותגים בעולם המזון. בחמש השנים האחרונות עבדה רותי בחטיבת הטיפוח האישי והביתי של החברה ובשלוש השנים האחרונות שמשה כמנהלת השיווק של תחום הטיפוח האישי. במסגרת תפקידיה בתחום הטיפוח הייתה רותי שותפה והובילה מהלכים רבים ביניהם השקת מותג אקס בישראל (קבלת פרס אפ"י), השקה מחדש של פינוק בישראל וקמפיין "דאב נשים אמתיות" (קבלת אפ"י על מהלך נשים אמיתיות).
רותי מחליפה את רוני בהט אשר שמשה כמנהלת תחום הדגנים בארבע השנים מהם כמנהלת שיווק בשלוש השנים האחרונות. במסגרת תפקידה הייתה רוני אחראית על מיקוד תלמה בתחום הדגנים וגיבוש אסטרטגיה מותגית ותקשורתית חדשה למותג. רוני תשמש מעתה כמנהלת פיתוח עסקי ופרויקטים מיוחדים. רוני תמשיך לדווח לדני לוינטון, סמנכ"ל חטיבת המזון בחברה.
שולי כרמל הצטרפה ליוניליוור לפני כ- 5 שנים בהן מלאה מספר תפקידים הן בתחום הטיפוח והן בתחום דגני הבוקר. בתפקידה האחרון שמשה שולי כמנהלת תחום דגני המשפחה, הובילה את מהלך מותג תלמה וכן כמנהלת קטגוריית החטיפים המלוחים ותחליפי הלחם. במסגרת תפקידה החדש תנהל שולי את מותגי הטיפוח של החברה – דאב, אקס, וזלין ופינוק ותדווח למיכל גולדמן, סמנכ"ל חטיבת הטיפוח האישי והביתי בחברה.
רותי סלמון-גולדברג (40) בעלת תואר שני בפסיכולוגיה חברתית מאוניברסיטת בר אילן.
שולי כרמל (34), בעלת MBA מאוניברסיטת תל אביב.
רוני בהט ( 34 ) בעלת תואר ראשון בכלכלה ו- MBA מאוניברסיטת תל אביב.