חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא בתחילת חודש מאי בקמפיין פרסום נוסף בעיתונות ובאינטרנט לרגל השקת קטלוג המשך לקולקציית אביב-קיץ 2007.
הסלוגן שילווה גם את הקמפיין הנוכחי הוא: Renuar- The Fashion Way. רנואר ממשיכה את הקו, אשר במסגרתו היא מעדכנת את הקולקציה בכל ההשפעות והטרנדים החדשים מעולם האופנה הבינלאומי. מהחברה נמסר היום כי הדיאלוג יתבטא בקטלוג שני בסדרה – "summer nights collection", שיתבסס על הטרנדים והצרכים של הלקוחות בתקופה זו. "למשל", אומרים בחברה, "צרכים שמתבטאים בקולקציות ערב עם תחילת עונת החתונות והאירועים, ביגוד והנעלה לעונת הרחצה, או קו ה – "dress me up" פריטים בהשראת שנות ה – 70 עם הדפסים גראפיים ופרחוניים שזהו טרנד מוביל הקיץ".
הקמפיין משלב צילומים מסט של תצוגת אופנה הכולל צילומים של התצוגה עצמה לצד צילומי מאחורי הקלעים במטרה לספק לצופה הצצה לעולם האופנה ולאווירה הזוהרת האופפת אותו. היקף תקציב מסע הפרסום והשקת הקטלוג הנוסף נאמד ב – 1.2 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה חמישית.
הקמפיין יכלול: קטלוג קיץ נוסף שיופץ בחנויות בחודש מאי בתפוצה של כ- 250,000 עותקים,
מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ארצית, באתרי אינטרנט מובילים, הפקות אופנה, קטלוג שיופץ במגזין לאישה ב- 100,000 עותקים וקטלוג שיופץ במגזין GO ב- 20,000 עותקים.