חברת האופנה רנואר משיקה את אתר המכירות החדש שלה אשר ישמש כנקודת מכירה בנוסף ל- 126 סניפיה אשר נמצאים בפריסה ארצית.
האתר החדש עלה לאוויר בהשקעה של 1 מיליון ₪ והוא נחשב לאתר המתקדם ביותר אשר מחובר למערכות הליבה של החברה ומציע ללקוחות האונליין את כל מגוון המוצרים הנמכרים בחנויות הרשת לגברים, נשים ומגוון רחב של אביזרים.
רנואר דאגה כי מדיניות המחירים אשר נהוגה באתר תשמור על זהות מלאה למחירי המוצרים בחנויות, אך כערך מוסף האתר מציע ללקוח להזמין בכל רגע נתון מכל מכשיר המחובר לאינטרנט בכל שעה ולקבל את המוצרים באמצעות שליח עד הבית או באיסוף עצמי מנקודות המכירה של הרשת.
עם השקת השירות החדש, החברה מתחייבת לאספקת המוצרים המוזמנים דרך האתר המקוון תוך 4 ימי עסקים ומתחייבת להחזר כספי מלא עבור מוצרים באריזתם המקורית שלא נעשה בהם שימוש עד 21 ימים ממועד הרכישה. פריסת חנויות הרשת מספקת יתרון משמעותי עבור לקוחות אתר הסחר של החברה שכן הן ישמשו כנקודת שירות עבור לקוחות אשר יהיו מעוניינים להחליף או להשלים את רכישתם בנקודת מכירה הסמוכה למקום מגוריהם.
לדברי סרג' דרעי, מנכ"ל רנואר: "חברת רנואר משיקה את אתר הקניות המקוון המתקדם ביותר בישראל עם ממשק מלא למערכות הליבה והלוגיסטיקה של החברה. האתר החדשני מציע את כל מגוון המוצרים לנשים וגברים בשילוב מחלקת אביזרים עשירה. קבוצת רנואר רואה באתר המכירות את אחד ממנועי הצמיחה העתידים של החברה ".