רקיט בנקיזר נכנסת לראשונה לסגמנט הפרימיום בשוק אבקות הכביסה

חברת רקיט בנקיזר, משווקת מותג הכביסה קולון בישראל, נכנסת לראשונה לסגמנט הפרימיום בשוק אבקות הכביסה. החברה משיקה השבוע תחת המותג "קולון" קונספט חדשני – " קולון 101", אשר מציבה הבטחה ראשונית לצרכנים בישראל – אבקת כביסה ליותר מ- 101 סוגים של כתמים הבאים איתם במגע יומיומי.



מטרת ההשקה להגדיל את הצמיחה בקטגורית אבקות הכביסה ולאפשר לקולון להגדיל את נתח השוק בצורה תוספתית, מתוך כוונה לנגוס מסגמנט מותגי הפרימיום בו לא שיחק המותג עד כה.



קטגוריות אבקות הכביסה צמחה בשנת 2006 ב- 7% , עם היקף מכירות של 380 מליון ₪. מותג "קולון" מחזיק כיום 12% אחוזים משוק זה. (סטורנקסט דצמבר 2006 )



ערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר: יש כיום מגמה ברורה של מעבר למוצרי פרמיום והצרכן הישראלי מוכן לשלם יותר עבור מוצרים המעניקים ערך מוסף. הוכחנו עד היום כי אנו יוצרים צמיחה עלידי מותגי פרמיום בקטגוריות בהם אנו פועלים ודרך חדשנות רלוונטית מגדילים את נתח שוק שלנו מול האלטרנטיבות, המהלך של קולון 101 ישיג זאת גם בקטגוריות אבקות הכביסה.



תור צופה כי החדרת המוצר תביא לגידול של יותר מ- 20 אחוזים בנתח השוק של המותג. השקת קולון 101 תלווה בקמפיין טלוויזיה, ובו סרטון השם דגש על המגוון הרחב של הכתמים בתוספת הומור מקומי.



הקמפיין גם יציג מבצע המציג הבטחה ראשונה מסוגה בתחום אבקות הכביסה – "לא מרוצים מתוצאות הכביסה? קבלו את כספכם בחזרה!".

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר