רשת Accessorize תפתח 4 סניפים חדשים

רשת קפה גרג, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, תצא בימים אלו בקמפיין פרסומי ארצי רחב תחת הכותרת: "ארוחת הבוקר של קפה גרג – חוויה ישראלית מאד מאד מאד טעימה!". הקמפיין יעלה ב- 26.10 בערוצי האינטרנט השונים, פייסבוק והטלוויזיה 2, 10 ו 24 בהיקף של כ – 1.5 מיליון ₪.



בקמפיין נראית משפחה נורווגית המתיישבת לראות תצלומים מביקור בן המשפחה שהיה בישראל, ועד אשר מגיעים לתצלום שבו בן המשפחה צילם את ארוחת הבוקר של קפה גרג, ויוצא מגדרו מרוב התרגשות למראה ארוחת הבוקר הייחודית והעשירה המוגשת.



במסגרת הקמפיין, תתקיים תחרות בעמוד הפייסבוק של קפה גרג, גולשים יתבקשו לזהות בזמן הקצר ביותר את מרכיבי ארוחת הבוקר המופיעים בסרטון הטלוויזיה, כל מי שירצה להשתתף בתחרות זו בעמוד הפייסבוק יצטרך לעשות Like, כאמור, גם חברים הקיימים בעמוד הפייסבוק יוכלו להשתתף בתחרות .



הפרס הראשון הינו חסר תקדים , ויכולל טיסה למיאמי ושייט לקאריביים למשפחה (הורים + שני ילדים) מתנת "הרויאל קאריביאן", וכמו כן ינתנו פרסי ניחומים, עשרות ארוחות בוקר שיחולקו לגולשים שיגיעו למקום השני ואילך.

אולי יעניין אותך

קרן קופרמינץ - סמנכל שיווק סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל צילום סיון פרג' (1)
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T125332
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
קרן קופרמינץ - סמנכל שיווק סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל צילום סיון פרג' (1)