הרשת העירונית am:pm יוצאת במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של סניפי הרשת. המיתוג החדש כולל שפה חזותית חדשה תחת הסלוגן "בקיצור, am:pm". האסטרטגיה בגיבוש השפה התקשורתית החדשה התמקדה ביצירת שפה חזותית שמבטאת את מכלול הערכים של המותג.""am:pm מזוהה כמותג עם הקהל התל אביבי הצעיר. המותג משדר בכל רובדי פעילותו ומוצריו: אורבניות, עדכניות, חדשנות, דינאמיות, וזמינות.
במסגרת המיתוג החדש הרשת משיקה מועדון לקוחות שבמסגרתו תציע מגוון הטבות והנחות חדשניות תוך העמקת גובה ההנחות הקיימות כגון: דמי הצטרפות ומשלוחים נמוכים יותר, מגוון הטבות חודשיות משתנות ועוד. המטרה היא המשך ביסוס נאמנות הלקוחות הקבועים והרחבת קהל היעד הצרכני בשל כדאיות ההטבות.
המיתוג החדש יושם כבר בימים אלו בכ-20 סניפי הרשת, והשלמת המהלך בכל הסניפים צפויה להסתיים עד סוך הרבעון הראשון. מטרת המהלך האסטרטגי כולו היא לבדל ולבסס את מעמדה וכוחה של am:pm כרשת מרכולים עירונית מובילה בישראל, הנותנת פתרונות מהירים וזמינים 24 שעות 7 ימים בשבוע.
במקביל הרשת החלה בהפצה של חוברת מבצעים בקונספט חדש ושונה מחוברות המבצעים הרגילות של רשתות קמעונאיות, משלבת בכל חודש יצירת אומנות צעירה. am:pm נותנת במה לאמנים צעירים החושפים את יצירותיהם ומאפשרת ללקוחותיה להנות מערך מוסף קישוטי שנשאר בבית. החוברת מופקת מידי חודש בשילוב פוסטר של אמן צעיר אחר. העיצוב החדש מתמקד ביצירת חיבור וקשר ישיר עם הצרכן הישראלי התל-אביבי, במטרה לספק מענה לצרכים החשובים לו.
לדברי עידו מור, מנכ"ל am:pm: "רשת am:pm ביססה את מעמדה כרשת עירונית עם קהל יעד נאמן המבוסס על האוכלוסייה הצעירה בעיר. המהלך החדש נועד להמשיך ולבסס את זמינות הרשת לציבור ולהדגיש את הנגישות. חוברת המבצעים החדשה מאופיינת במראה ותציע יחד עם מועדון הלקוחות החדש הטבות משתלמות אשר יחסכו אלפי שקלים בשנה ללקוחות. ההשקה המחודשת של מועדון הלקוחות מדגישה את הפיכתה של הרשת למקום כדאי לחוויית הקניה השבועית כחלק מהאסטרטגיה העסקית שלנו. אין ספק כי מספר חברי המועדון יתרחב באמצעות ההטבות האטרקטיביות שאנו מציעים".