רשת AM:PM תשווק את מותג הוודקה הרוסי 'רוסקי סטנדרט'

רשת AM:PM תשווק את מותג הוודקה הרוסי 'רוסקי סטנדרט'. המותג יתחרה ברמת המחיר במותגים ותיקים ומוכרים כמו 'אבסולוט' ו'סמירנוף'.



רוסקי סטנדרט, המיוצרת על ידי "קבוצת רוסט", בבעלותו של האיש העסקים המיליארדר רוסטם טאריקו, נכנסה לישראל בשנת 2003 ובמהרה הפכה לאחת מהשחקניות החזקות בשוק המשקאות המקומי, עם 12% נתח שוק. בישראל משווקת 'רוסקי סטנדרט' בסניפי חצי חינם, יינות ביתן, טיב טעם, יוחננוף, סופר דוש, מחסני להב, כמעט חינם ועוד. מעתה ישווק מותג הוודקה המוביל בסניפי AM: PM במחיר של 79.99 ₪ לבקבוק.



'רוסקי סטנדרט' הוא מותג וודקה רוסית השולט ב-60% משוק המשקאות ברוסיה. המותג, המיוצר מחיטה ובעל נפח של 40% אלכוהול, מונה שלושה סוגים: אוריגינל – הוודקה הרגילה, פלטינום – וודקה פרימיום ואימפריה – המין המובחר ביותר. המתכון המקורי של המשקה הומצא ב-1894 על ידי דמיטרי מנדלב, אמן ייצור וודקה מפורסם. מקור המים של הוודקה הוא בקרח טבעי המופשר בתהליכים טבעיים. זיקוק הוודקה הוא משולב, זיקוק ראשון דודי מסורתי ומיד אחריו 2 זיקוקים רציפים, ולסיום סינון כפול דרך פחם פעיל על מנת לנקות את הוודקה. בשנת 2006 רכש בעלי החברה, תמורת כ-3 מליון דולר, את שם הדומיין vodka.com.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159