רשת KFC המונה
10 סניפים בישראל, משיקה פעילות שנתית רחבה עם נבחרת משפיענים שאוהבים
את המותג ונשבעו אמונים להביא את הטעם המקורי של העוף המפורסם לכל חיך בישראל. הפעילות
תתקיים באופן רציף (Always On) ולא רק בסמוך
לפתיחת מסעדות חדשות כפי שהיה עד כה.
המשפיענים, שהתכנים שלהם ייחשפו למליוני ישראלים, לוהקו
לנבחרת בראש ובראשונה בשל אהבתם לעוף של KFC והתאמתם ל-DNA של המותג. הנבחרת
כוללת פודיז וקומיקאים פופולריים מהקהל הכללי וכן מהמגזר הערבי, שיפעלו ברשתות
השונות – פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. בין השמות תוכלו למצוא את דניאל עמית, גל
זהבי, מתן פרץ, שירלי לוי, נגהם חגלי, ויוסף ג׳ווארי.
עומר זיידנר, מנכ"לKFC בישראל: ״ KFC
הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל אחת ואחד. אנו רואים
בשימוש במשפיענים ויוצרי תוכן צעירים ומקוריים הגשמה של ערכי הרשת והמייסד קולונל
סנדרס, שקידם מעל לכל גישה של הומור, הכנסת אורחים ויצירת קשר בלתי אמצעי עם
האורחים במסעדות הרשת. אני נלהב לראות מה ייצרו עבור המותג המשפיענים שלנו״.
אלון וינשטוק, סמנכ"ל שיווק: ״מגוון הקהלים שחושקים ב– KFC הינו
רחב במיוחד ולכן החלטנו על הרכבת נבחרת משפיענים מגוונת . לאחר תהליך סינון ארוך,
הרכבנו נבחרת מנצחת הכוללת נשים וגברים מובילים בעל השפעה רחבה באינסטגרם וטיק
טוק,
שהדבר היחידי שמשותף לכל אחת ואחד-הקרייב האמיתי לעוף המפורסם בעולם. אני מודה לכל
אחד ואחת מהם על ההרפתקאה הטעימה המשותפת שהתחלנו היום ומצפה לעוד
המון רגעים בלתי נשכחים ומהנים עם KFC״