רשת הנעליים הבינלאומית "אלדו" , חתמה בימים אלה על הסכם עם המשביר החדש לצרכן במסגרתו תפתח בסניפי הרשת חנויות של המותג בקונספט "חנות בתוך חנות".
החנות הראשונה בקונספט החדש נפתחה בימים אלה במשביר החדש לצרכן בבני ברק, כפיילוט ראשוני ,בהשקעה של 500 אלף ₪ על שטח של 60 מ"ר.
לדברי אסף בן דב, מנכ"ל משותף ברשת המשביר החדש לצרכן: "כחלק מאסטרטגיה של צמיחה ,רשת המשביר החדש לצרכן החליטה להשקיע ולהרחיב את מחלקת האופנה ובכלל זה הנעלה ואקססוריז, במטרה שתציע מגוון רחב של מוצרים ,שיתאימו לצרכיה ולאופיה של הלקוחה הישראלית ותיתן מענה מלא ומושלם בקטגוריה זו."
לדברי סם נזרי מנכ"ל רשת: ALDO"" המשביר החדש לצרכן הוא מותג ידוע, בעל מוניטין מבוסס כבר שנים, והבחירה לפתוח חנויות במשביר החדש לצרכן מאפשרת לנו להגיע לאזורים ומגזרים בהם אין פגישה של הרשת ולהיחשף לקהל הלקוחות של המשביר החדש לצרכן."
עוד מסר נזרי כי "בהסכם עם המשביר החדש לצרכן פוטנציאל אדיר, שייתן לנו כניסה לשווקים חדשים. "ALDO" היא רשת שפונה לכל המגזרים. בחנות החדשה מגוון הנעלים והאביזרים יהיה יותר בסגנון קלאסי, קונסרבטיבי . בעתיד הקרוב נשיק מספר קולקציות מיוחדות שיהיו אינדיבידואליות לחנות החדשה".
רשת "ALDO" ישראל נוסדה בשנת 1995, ע"י איש העסקים הקנדי סם נזרי, וכיום הרשת מונה 16 סניפים. בישראל עומד מחזור המכירות של החברה על למעלה מ- 60 מיליון ₪ בשנה. "אלדו" הבינלאומית, מונה למעלה מ- 1,000 סניפים.