רשת צ'מפיון מוטורס יוצאת בפעילות ייחודית לקראת הקיץ ומודיעה על קמפיין ראשון מסוגו בשיתוף עם חברת "שטראוס", בו יחולקו למעלה מ- 100,000 שלגונים ממותגים בכל סמלי חברות המכוניות המשווקות על-ידי צ'מפיון מוטורס בישראל (Audi, פולקסוואגן, סיאט וסקודה).
שיתוף פעולה ייחודי זה הנו מהלך שיזמה לראשונה, רשת "צ'מפיון מוטורס" כחלק מהפעילות השיווקית של החברה בו עומד הלקוח במרכז. במסגרת זו תציב חברת "שטראוס" עשרות מקררים בהם אלפי שלגונים, שיעמדו בכל מרכזי השירות בארץ, ולקוחות המגיעים לבדיקת קיץ יוכלו להתכבד ולהתרענן מהחום הכבד בחוץ.
הקמפיין בהיקף של למעלה מ-600 אלף ש"ח, הוכן על-ידי משרד "הוס סמואל" ויכלול מודעות בעיתונות, דיוור ישיר ועוד.
הפעילות ללקוחות תחל ב 20 ביוני ותמשך עד סוף חודש אוגוסט. במהלך תקופה זו יוזמנו עשרות אלפי לקוחות החברות ל- 50 מרכזי השירות של הרשת בכל רחבי הארץ כדי לבצע למכוניתם "בדיקת קיץ" ייעודית, הכוללת: בדיקת צמיגים (יובש ותקינות), מערכת מיזוג אוויר, מערכת קירור מנוע וכמובן, מערכות בילום והיגוי.
מנכ"ל צ'מפיון מוטורס יהונתן ולד, אמר כי " צ'מפיון מוטורס מהווה בית בטוח ללקוחותיה וככזה אנו מציעים ללקוחותינו שירות חינם ללא תשלום לבדיקת מצב הרכב בתחילת הקיץ על מנת לשמור על בטיחות הנוסעים ואיכות הרכב".