רשת "קרביץ" פותחת השבוע, 40 ירידים, לקראת חזרה לבית הספר. הירידים יפתחו בקניונים ומרכזי קניות, ביניהם: רשת קניוני עזריאלי, ברשת קניוני ריט, בקניון רמת אביב בת"א, בקניון נהריה, בקניון דימונה, בקניון חיפה ועוד. הירידים, ישתרעו על שטח של בין 100 עד 200 מ"ר ויכללו מגוון רחב של מוצרי חזרה לבית הספר, לכיתות יסודי, חטיבה ותיכון.
מנשה זילכה, מנכ"ל רשת "קרביץ" מסר היום כי להערכתו יגיעו במהלך החודש הקרוב לירידים למעלה מ- 1 מיליון מבקרים ומחזור המכירות של הירידים יעמוד על 40 מיליון ₪ לחודש פעילות וכי הירידים, שיאופיינו השנה בצוותים מקצועיים של מוכרנים, שעברו הכשרה מיוחדת לרכישה, לקראת החזרה לבית הספר, יוזילו בכ- 20% את מגוון המוצרים והמותגים.
לרגל פתיחת הירידים, תצא "קרביץ" במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי. הקמפיין בעלות של 2 מיליון ₪ כולל: מודעות צבע בעיתונות היומית, מודעות במקומונים, פולדרים, ושילוט בקניונים ובמרכזי הקניות בהם נערכים הירידים.