רשת TNT מתמקדת בצעירים בלבד


רשת האופנה TNT יוצאת במהלך פרסומי לחיזוק מיצובה ומעמדה כרשת האופנה המובילה לצעירים ולבני נוער, תחת המסר: 25 is old


לדברי מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן TNT: "אנו שמחים לקדם את החורף עם קמפיין בועט וציני, בהתאם לרוח מותג TNT. אלין לוי נבחרה לקמפיין בשל התאמתה לערכי המותג הצעיר, טרנדי ובעל רוח נעורים ולקונספט אשר עומד במרכז הקמפיין"


הקמפיין בסכום השקעה כולל של כ-3 מיליון ₪ , יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות ארצי ובאינטרנט באמצעות משרד הפרסום David ויציג סיטואציות משעשעות בהן בני נוער מתייחסים אל אנשים בני 25 כאילו היו מבוגרים, בחינת "והדרת פני זקן". כך למשל, נראה את אלין לוי, מעבירה "זקן" בן 25 את הכביש.


שכרה של לוי בעבור השתתפותה בקמפיין יעמוד על כ- 20,000$. הקמפיין רחב ההיקף יכלול שלושה סרטי פרסום בטלוויזיה ומודעות פרסום על גבי שילוט חוצות בפריסה ארצית, בעיתונות מודפסת ובאינטרנט.


מי שהובילו את קמפיינים TNT לפני לוי, הם השחקן ההוליוודי וורן טרוייר הוא 'מינימי' בסדרת סרטי 'אוסטין פאוארס', דנה פרידר, הדוגמנים הבינלאומיים אליס דלאל וג'וש ביץ', ליהי אלון ועומר ברנע, אנחל בונני ומירי בוהדנה ועוד.


לצד לוי מככבים בקמפיין דוגמנים ושחקן ,שלומי בן-עטר, אשר עתיד לשחק לצד עוז זהבי, אוהד קנולר וליאור אשכנזי בגרסה החדשה ל"יוסי וג'אגר"


TNT, אשר נוסדה בשנת 1999, הינה בבעלות קבוצת הוניגמן, מהחברות המובילות בתחום קמעונאות האופנה בישראל. רשת TNT מונה 61 סניפים בפריסה ארצית.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת