רשת TNT, מקבוצת הוניגמן יוצאת במהלך אסטרטגי לשדרוג המותג TNT והעמקת מיצובו כמותג על לצעירים. כך נודע הבוקר ל-Allmarketing.
במסגרת זו פותחת רשת TNT סניפים בקונספט חדש לצעירים. בשלב הראשון פותחת TNT 7סניפים חדשים, בהשקעה של כ- 7 מיליון ₪. הסניף הראשון נפתח השבוע בקניון אשדוד סיטי,סניף המשתרע על שטח של 220 מ"ר ,בהשקעה של 1 מיליון ₪. האחים מיכה ויעקב הוניגמן מבעלי רשת TNT מסרו כי:" המהלך מצריך מהחברה משאבים ומיקומים חדשים הזהים לפתיחת רשת חדשה. אנו מאתרים חנויות בשטחים גדולים ובמיקומים אטרקטיביים (פריים לוקיישן)." לדבריהם: "הצלחנו לאתר בשלב הראשון 7חנויות בקניונים מובילים."
הסניפים שייפתחו בשלב הראשון בקונספט החדש הם: בקניון עזריאלי, בקניון רננים ברעננה, קניון חיפה, קניון מעלה אדומים, קניון דימונה וקניון מול הים באילת. עוד מסרו האחים הוניגמן כי:" פתיחת החנויות בקונספט החדש של TNT מביאה בשורה וסגנון חדש של חנויות אופנה שלא נראו כמותם עד כה בנוף הישראלי. מדובר בחנויות רחבות במיוחד המשתרעות על כ- 250 מ"ר בממוצע ,והעיצוב החדש שם דגש חזק יותר על פרטי הקולקציה והאביזרים ,כמו גם על מותג הגברים."
לדבריהם:" קונספט הסניפים החדשים של TNT מהווה חדשנות ונועזות, ומשדרות דרמתיות, אינטימיות, חושניות ומעבר לעולם של פנטזייה וריגוש". כמו כן אבזרי האופנה של TNT יוצגו עג"י קירות בעיצובים וסטנדרטים מיוחדים האבזרים כוללים: תיקים, כובעים, נעלים, תכשיטים, חגורות, הלבשה תחתונה ועוד.
רשת TNT מקבוצת הוניגמן מונה 57 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מיועדת לצעירים והוקמה בשנת 1999 .