רשת אירוקה, המובילה בתחום משקפי השמש והראיה בישראל, עולה בימים אלו בקמפיין ראשון בכיכובה של הפרזנטורית החדשה לשנת 2017 – גל גדות.
הקמפיין, שנאמד בהיקף של כ-2 מיליון ₪, נערך ע"י משרד הפרסום אברהם. הוא צולם במאליבו שבלוס אנג'לס, בבית פרטי ששוויו 40 מיליון ₪ עם רצועת חוף ים פרטית ויכלול: סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות.
בהמשך השנה יעלו קמפיינים נוספים בכיכובה של גל גדות, שיתמקדו במותגי משקפי השמש החדשים באירוקה לשנת 2017 ביניהם: רוברטו קוואלי, טום פורד ועוד.
בנוסף, גדות תככב בקמפיינים שיערכו לרגל פתיחת שתי חנויות של ERROCA בדיוטי פרי בנתב"ג – האחת במתחם המרכזי של חנויות הדיוטי פרי והשנייה במרכז המסחרי באולם מקבלי הפנים; וכן בקמפיין להשקת החנויות החדשות של הרשת ביניהן חנות קונספט שתפתח בקניון האופנה גינדי.
לדברי אבי כהן, מנכ"ל קבוצת ERROCA: "גל גדות, המביאה איתה שיקיות אופנתית בינלאומית, היא סמל להצלחה הוליוודית זוהרת ולאיכות ברמה אחרת, העולים בקנה אחד עם ערכי הרשת. בתור אהובת הקהל ובזכות האיכויות שהיא מביאה איתה מצאנו את גל גדות כמתאימה ביותר להוות פרזנטורית של רשת שתציג את כל החידושים וההפתעות שלנו לשנת 2017."