רשת ג'נטלמן עוברת לזכיינות

רשת ג'נטלמן, הרשת הגדולה בארץ למתנות לגבר ומוצרי לייף סטייל לגברים, המונה כיום 15 סניפים, השלימה מהלך מיתוג מחדש ואסטרטגיה שיווקית חדשה תחת הסיסמה it’s a man’s world. במהלך זה משקיעה החברה כ-5 מיליון ₪.


בימים אלה פתחה רשת ג'נטלמן 3 סניפים חדשים בקניון הגדול בפ"ת, בקניון מלחה ובקניון שבעת הכוכבים, בהשקעה של 2.4 מיליון ₪.


בעלי הרשת, האחים אמיר וטל רז, השיקו מהלך נוסף במסגרתו החלה הרשת להציע לראשונה סניפים בשיטה של זכיינות, הסניף החדש בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה הוא הראשון שפועל בזכיינות, ובכוונת האחים אמיר וטל רז לפתוח בשנתיים הקרובות כ-15 סניפים חדשים שיפעלו בזכיינות.


טל רז, מנכ"ל רשת ג'נטלמן: "הרשת הצליחה לייצר לעצמה בידול בקטגוריית המתנות לגברים ובעצם נותרה השחקנית היחידה והדומיננטית בקטגוריה. בזכות המהלכים שביצענו הצלחנו לחזק את הרשת ולהתמקד במותגים ומתנות בעולם לייף סטייל של גברים, בעוד שהמתחרים שלנו עברו לקונספט של חנויות כלי בית ומתנות כלליות".


רשת ג'נטלמן מתמחה בעולמות התוכן של גברים ומציעה כיום 15 סניפים בפריסה ארצית. הרשת מעמידה בפני לקוחותיה מגוון עצום של פריטים בכל אחד מהסניפים, חלקם משווקים באופן בלעדי, כאשר ניתן למצוא ברשת אביזרי אופנה, מתנות, גאדג'טים ומוצרים חדשים מרחבי העולם כגון: שעונים, תכשיטים, תיקים, מצתים, עטים, ארנקים, מוצרי פינוק ובריאות, ציוד מחנאות, אביזרי אופנה, משקפות, טלסקופים, מוצרי נוי לבית ולמשרד, סיגרים, גימיקים ועוד.


אמיר רז, מנכ"ל משותף ברשת ג'נטלמן: "התרחבות הרשת תמשיך לחזק את ג'נטלמן ותבסס את מעמדה כרשת המובילה בתחומה בישראל. אנו רואים עצמנו פלטפורמה למכירה של מתנות ומותגים כאשר מספר פעמים בשנה אנו מחליפים קולקציות ומביאים חדשנות לענף. עד כה לא מעט חנויות ורשתות ניסו לחכות ולהעתיק מאיתנו, אך נראה כי כעת עם המיתוג החדש והבלעדיות שאנו מציעים על מותגים, הצלחנו לייצר יתרון משמעותי בענף".


ג'נטלמן מציעה כיום פתיחת חנויות בזכיינות תפעולית בשיטה לפיה הרשת הזכיינים ינהלו חנויות מעוצבות, מרוהטות ומלאות במוצרים, בתמורה לדמי זיכיון ובטחונות .שיטה זאת, מקטינה את עלויות ההשקעה הראשונית מצדו של הזכיין, מקלה על ניהול מלאי ומבטיחה לזכיין רווח גולמי ידוע מראש. בשיטת הזיכיון התפעולי המלאי נמצא בבעלות הרשת. הרשת ממלאה את החנות במוצרים ומשלימה את המלאי בהתאם למכירות החנות בפועל. הזכיין מפקיד מידי יום את פדיון החנות בחשבון הרשת ובסוף החודש נערכת התחשבנות בין הרשת לזכיין, כאשר הזכיין מקבל את העמלה בהתאם למחזור המכירות של אותו החודש. מתוך העמלה, על הזכיין לשלם את עלויות הפעלת החנות כגון שכירות ודמי ניהול, שכר עבודה, ארנונה, חשמל, ביטוח, תקשורת ועוד. היתרה מהווה את הרווח התפעולי של הזכיין.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box