רשת האופנה " גריפ" יוצאת היום בקמפיין בתחנות אוטובוסים ברחבי הארץ, אך בכל עיר תיראה המודעה אחרת, זאת משום שמודעות הפרסום לא עברו את אישור הצנזורה של עיריית ירושליים.
ב"גריפ" התבקשו לכסות לגמרי את רגלי הדוגמנית, שרי גבעתי, ע"י חברת השלטים שמתחייבת לעיריות השונות, וחוששת להשחתת השלטים שלה.
ב"גריפ" מסרו היום שהם החליטו לא להיכנע, ולא לשנות את התמונה שבחרו לקמפיין. מהחברה נמסר כי "אומנם כיסינו את הרגליים, ברחבי הארץ, אבל בירושלים עיר הקודש היה צריך ללכת עוד יותר רחוק, ולכסות לגמרי את רגליה ואף למחוק את עוגת הקצפת מפניה של שרי גבעתי, פרזנטורית החברה. מסתבר שגם עוגות הינן בגדר לא צנוע."
ההחלטה השיווקית שהתקבלה לבסוף הייתה למנף את הצנזורה. מחלקת הגרפיקה של החברה: "מחקנו את העוגה והוספנו טקסט חתרני אשר ניפרס על רגליה הענוגות של שרי גבעתי
"רק ככה עוברים צנזורה", שהמבין יבין."
שרי ושרי. מצא את ההבדלים. "גריפ"