רשת האופנה "RALF KATA" יוצאת בקמפיין סוף עונה בהיקף השקעה כולל של כ – 200,000$. מדובר בקמפיין השני של הרשת מאז תחילת עונת סתיו חורף 2007.
מדובר בקמפיין
HARD SALE שמטרתו להמחיש את מבצעי הרשת. סיסמת הקמפיין הקודם – "בימת האופנה של ישראל" ממשיכה גם בקמפיין הנוכחי שעולה השבוע באמצעות משרד הפרסום "ברלזון רן לוי" ויימשך עד סוף ינואר. הקמפיין כולל שילוט חוצות, עיתונות, דיוור ישיר ורדיו.
רפי קטה, מבעלי החברה מסר כי: " בסיסמת הקמפיין כמו בסניפי הרשת, בא לידי ביטוי המסר כי מדובר במתחם ענק המציע תחת קורת גג אחת פתרונות אופנה כוללים בתחומים שונים לכל בני המשפחה, מעין חנות כלבו הנותנת מענה אופנתי כולל במחירים נוחים."
עוד הוסיף קטה כי "מטרת הקמפיין הינה לשקף את אופי המותג – פתרונות הלבשה איכותיים מכף רגל ועד ראש לכל המשפחה, במחירים נוחים השווים לכל כיס ויחד עם זאת בגדים ואביזרים המשדרים אופנתיות ועדכניות. "
רשת "RALF KATA" המונה שני סניפי ענק המשתרעים על שטח של 700 מ"ר הוקמה בתחילת שנת 2005 ומתעתדת לפתוח עוד 10 סניפים בשלוש השנים הקרובות.