דן קסידי", הפעילה מזה 26 שנים, מובילה מהלך אסטרטגי חדש בימים אלה ומשיקה זהות חדשה לרשת. השקת הזהות החדשה, הינה חלק ממהלך כולל, בהשקעה של 1,250,000 ₪, המשלב בתוכו את שינוי שם הרשת מ"דן קסידי", ל"קסידי" בלבד, מה שהוטבע בקמפיין הפרסום של הרשת, הכולל שלטי חוצות בפריסה ארצית רחבה, בכיכובה של הפרזנטורית של החברה, הדוגמנית-שחקנית עדי נוימן.
בנוסף, חנויות הרשת אף הן עברו מיתוג מחדש וכל השילוט הוחלף. בנוסף, בכוונת רשת cassidi לפתוח 3 חנויות נוספות בחצי השנה הקרובה בהשקעה של כ-1 מיליון ₪. המהלך באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות'.
משה בן שטרית, מנכ"ל רשת "קסידי": "מדובר בחלק ממהלך לחיזוק ורענון תדמיתי. לאחר שהבנו שהלוגו מיושן, ניצלנו את ההזדמנות לגרום סקרנות מחודשת למותג על ידי החלפת הלוגו. תהליך קיצור השם נעשה בהדרגה, תחילה הצנענו את Dan וכעת ויתרנו עליו. כך נוצר מצב שהשם קליט יותר בכל מדיה אפשרית".