רשת האופנה תמנון משיקה בימים אלו אתר חדש באינטרנט. האתר , שפותח ועוצב ע"י חברת מור אינטראקטיב תחת הקונספט STREET WISE עולה במקביל לקמפיין רחב היקף לקולקציית סתיו- חורף 2005-2006 באמצעות משרד הפרסום JWT.
אתר האינטרנט מבוסס על הקונספט : STREET WISE שעיקרו הצגת סיטואציות אמיתיות מהחיים בהן נדרשת חכמת רחוב. האתר כולל משחק אינטראקטיבי –STREET TEST בו נדרשים הגולשים למלא שאלוני חכמת רחוב, טיפים בנושא לבוש נכון ומועדון לקוחות .
ברוך ריינר מנכ"ל רשת תמנון:" אתר האינטרנט החדש מהווה צעד נוסף להשלמת קונספט "חכמת הרחוב " אשר מוביל את הקמפיין, האתר פונה אל קהל היעד של הרשת ומניע אותו לפעולה ע"י שליחת "חכמות רחוב" משלו".
רשת האופנה תמנון, מפעילה כיום כ-39 סניפים בפריסה ארצית. רשת האופנה תמנון בבעלות ברוך ריינר, יליד ירושלים, בן 40, בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון.
www.tamnoon.com