רשת הבוטיקים "בוניטה" משיקה מותג חדש תחת השם "צ'יקיטה בוניטה"

בוניטה, רשת הבוטיקים בעיצובה של פרידה ראובני, משיקה מותג חדש תחת השם "צ'יקיטה בוניטה" בהשקעה כוללת של כ- 500,000 ₪ ,לראשונה מציגה הרשת פתרון לנערות בגילאי 11-17. בשלב ראשון ישווק המותג בחנויות בוניטה בקונספט של SHOP IN SHOP, הקולקציה אשר תוצג הינה קולקציית הנשים של הרשת במידות מוקטנות המותאמות לקהל היעד החדש.



רשת הבוטיקים "בוניטה" תשקוד על השקת פעילות תקשורתית המיועדת למנף במקביל את הפעילות, ולשם כך תנפיק כרטיס חבר ייחודי לבנות "צ'יקטה בוניטה" בו יינתנו הנחות והטבות בלעדיות עבורן. ההצטרפות לא כרוכה בתשלום ותעניק נקודות בונוס בכל קנייה. כמו כן, הפעילות תגובה בפורום ילדות בו הן ייתנו חוות דעתן על הקולקציה מידי חודש במטרה לדייק במיקוד הקולקציה.



ברוח האופנה הטרנדית של בוניטה תכלול קולקציית הנערות, שמלות ערב רומנטיות ונשיות, דרך שימוש באינטרפציות עכשוויות למראות שנות ה-60' וה-70'. קולקציית הנערות, "צ'יקיטה בוניטה", גם היא מושפעת מ- 3 מראות עיקריים שנות ה-60',מראה הבוהו שיק מראה סקוטי/משבצות ומראה האינדי שיק.



פרידה ראובני, בעלים ומעצבת בוניטה: " אנו שמחים לחדור לקטגוריית בגדי הנערות וגאים להציג את הקולקציה שהיא תוצאה של התהליך הארוך. כחלק ממחקרים רבים שערכנו, ומתוך בדיקה בנקודות המכירה בחנויות, גילינו מחסור בנישה זו הפונה לגילאים 11-17 ,וכן מתוך רצון עז בקרב הבנות בחתך גילאים זה ל"קולקציה מהודרת" כדוגמת קולקציית הנשים החלטנו ליצור את קולקציית "צ'יקיטה בוניטה". אני צופה כי קולקציית בגדי הנערות יתפסו עד סוף השנה הזו נתח של 10%-7 מסך מכירות הפריטים ברשת".

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח