רשת המזון "מחסני כמעט חינם" בפעילות שיווקית ייעודית למגזר הדתי – חרדי

"מחסני כמעט חינם", רשת המזון הפרטית הגדולה בישראל בפריסתה, בבעלות האחים רני ועדי צים, פונה למגזר הדתי – חרדי, בקמפיין פרסום ופעילות שיווקית בסניפים, בעתונות ובמדיות נוספות, בהיקף השקעה של 250 אלף ₪.



קמפיין הפרסום יתמקד בהרחבת סל המוצרים המותאם לזרמים ולעדות לפי ההכשר, והינו בהמשך להתגברות הדרישה להכשרים מהודרים בסניפי הרשת בטבריה, בית שמש, רחובות, אשדוד מודיעין ועוד.



בימים אלה, הרשת יצאה במבצעים בסניפים המשרתים את הקהל הדתי חרדי באזורים אלו, ותציע מוצרים בהכשר של העדה החרדית, חתם סופר בני ברק, מחזיקי הדת, הרב מחפוד, הרב אוירבך, מוצרי עטרה, הרב לנדאו והשגחת הגר"י אפרתי שליט"א, במחירים ללא תקדים.



יוסי מימון, סמנכ"ל השיווק של רשת "מחסני כמעט חינם", מוסר: "קהל הלקוחות החרדי והדתי ברשת מהווה כיום כ – 20% מסך הלקוחות, החלטנו לפתח ולהרחיב משמעותית את סל המוצרים במאות מוצרי מהדרין חדשים, המותאמים למשפחות ברוכות ילדים ולציבור הדתי בכלל זאת כדי לתת מענה חסכוני משמעותי תוך כיבוד צורך בהכשר הייחודי של כל מגזר ועדה".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''