רשת המסעדות מוזס הצטרפה היום לרשימת מותגים מכובדת שעשו מעשה והחליטו להשקיעה במדיום האינטרנט מעל הסטנדרט המקובל. www.mosesrest.co.il.
חברת המיתוג באינטנרט "סדנא" השיקה את אתר המותג החדש תחת הקונספט הקריאטיבי 'הכל עד לטעם', קונספט בו האתר הוא סניף נוסף של רשת המסעדות מוזס.
באתר המותג החדש ניתן למצוא שפע של מידע יחודי שפותח ב"סדנא" לאחר עבודת מחקר מעמיקה ובכך תורם לחשיפתה של הרשת באינטנרט ויוצר אופנה חדשה לאתרי מסעדות .
מהחברה נמסר כי גולת הכותרת של האתר הוא מועדון החברים של "מוזס" אליו ניתן להרשם באמצעות האתר ולהנות משפע של יתרונות והטבות.
עוד נמסר כי 100 חברי מועדון חדשים נרשמו באמצעות האתר החדש ביומיים הראשונים להשקתו ועוד רבים אמורים להצטרף בעתיד. חידוש מעניין נוסף הוא האפשרות להדפיס את התפריט החביב עליך תוך ציון המנות שאותם בחרת לאחר שעיינת בהם באתר. את התפריט המודפס מגישים למלצר מייד עם הכניסה לאחת ממסעדות הרשת וכך יכולים הסועדים הרעבים לקצר את שלב ההמתנה.
בנוסף, אומרים ב"סדנא" כי בכדי לחזק את ייחודה של הרשת בתחום חיי הלילה – האתר החדש משנה פניו בכל יום בדיוק בשעה 20:00 ומקדם את פניהם של הבליינים ב-Look צעיר ואנרגטי המכין אותם לבילוי שצפוי להתקיים עד לשעות המאוחרות של הלילה.
חברת המיתוג והאינטרנט סדנא נוסדה בשנת 1988. אתר המותג החדש של רשת מוזס הוא פרויקט יחודי שתוכנן, עוצב והוקם כל כולו במרכז הפיתוח של סדנא בתל אביב. האתר החדש מנוהל על ידי מנהל מותג Online שרשת מוזס הכשירה במיוחד לניהול וקידום האתר.