רשת טויס אר אס משיקה בימים אלא את
נבחרת השגרירים הצעירים של הרשת כחלק מקמפיין גלובלי
חובק עולם של TRU העולמית. הילדים שיבחרו ישתלבו במדיות החברתיות המובילות של הרשת. השקת קמפיין השגרירים יחל עם הגעתו לישראל
של ג'פרי הג'ירף (הפרזנטור של המותג העולמי) כחלק ממסע קידום חובק עולם.
טויס
אר אס, הרשת המובילה בתחום הצעצועים, חשפה לאחרונה כי במסגרת התוכניות לסיור
העולמי של ג'פרי הגי'רף , קמפיין השיווק העולמי הראשון של המותג שהתחיל בחודש
יוני, יגיע ג'פרי גם לישראל לביקור ממלכתי בירושלים.
הקמפיין
החדש יעקוב אחר הג'ירף האהוב של טויס אר אס Geoffrey the
Giraffe
כאשר הוא יוצא למסע ביקורים בבירות העולם שמתחיל
בניו יורק , ולאחר מכן יתקיימו ביקורים
והפעלות מתוכננות בלונדון, מדריד, ערב הסעודית, דרום אפריקה, דובאי ושווקים ברחבי
סין, יפן ודרום מזרח אסיה.
"עם
הגעתו של ג'פרי לישראל, כחלק ממסע עולמי, אנו נשיק את נבחרת השגרירים של רשת טויס
אר אס בישראל , וכן אתר אינטרנט חדש שעולה לאויר בימים אלה " מספרת סיגל כספי
מנכ"לית רשת טויס אר אס ישראל. "נבחרת הילדים מורכבת מבנים ובנות בגילאי
10-6 אשר יקחו חלק בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של הרשת בישראל: טיק טוק, יוטיוב,
פייסבוק ואינסטגרם". "כל הסרטונים שיופקו יהיו
בעלי ערך לימודי או חינוכי המותאם לעולמם של הילדים ושל משפחות בישראל" אומרת
כספי. "לדוגמא: סרטונים בהם הילדים יתנו
טיפים לבילויים בחופש, הדרכות על מוצרים שנמכרים בטויס אר אס, סרטונים שמסבירים על
החשיבות של הגנה ברשתות החברתיות ומניעת שיימינג, , ובנוסף סרטונים בשילוב אנשי מקצוע בתחום
החינוך, הדרכה הורית, ריפוי בעיסוק וכדומה ".
השקת
נבחרת השגרירים תחל עם הגעתו לישראל של ג'פרי הגירף ."מדובר בקמפיין
גלובלי חדש שמטרתו ליצור שפה אחידה לילדים
ברחבי ארה"ב, אירופה, אסיה, המזרח התיכון, דרום אפריקה, אוסטרליה ועוד"
מסבירה כספי. "בכל מדינה במסגרת הסיור העולמי של ג'פרי, הוא יפגוש שגריר/ה
מקומיים. הביקור בישראל יכלול סיור במקומות קדושים בירושלים, וביקור בחנות טויס אר
אס בקניון מלחה, שם יוכלו ילדי העיר לפגוש ולהצטלם עם ג'פרי, ולזכות בהפתעות
שונות. אחד מהילדים אף יזכה בפרס הנחשק של
סיבוב בחנות עם עגלה למשך דקה , בה יוכל לבחור את כל המתנות שהוא אוהב." אומרת
כספי בחיוך.
הקמפיין
יגיע לשיאו עם השקת סדרת יוטיוב עולמית אשר מתעדת כל אחד מביקוריו של ג'פרי בעולם. .בסדרה יתועדו
המפגשים של ג'פרי עם ילדי העולם, כשהם
חולקים עובדות מעניינות על המדינות שלהם.
"טויס
אר אס מתעלה מעל פערי תרבויות באמצעות אהבה לצעצועים ולמשחק שאנו מאמצים כמותג
ברחבי העולם", אומרת קים מילר- סמנכ"ל השיווק העולמי ב-Toys"R"Us. "כשג'פרי מבקר ברבים מהשווקים הגלובליים המרכזיים שלנו, הוא
שלנו מתקבל בברכה על ידי דורות של מבוגרים
שזוכרים אותו בחיבה מילדותם וילדיהם אשר להוטים להצטלם איתו ולהעלות לרשתות
החברתיות".
"ג'פרי
הג'ירף תמיד שיחק תפקיד מוביל בהבאת ההתרגשות של מותג טויס אר אס לחיים עבור הורים
וילדים כאחד. הגעתו לישראל מלווה בהתרגשות רבה, ואנו גאים ללוות אותו באתרים
המרכזיים בעיר ירושלים, ולהכיר לו את השגריר הצעיר הישראלי שייבחר בקרוב"
אומרת כספי.
קמפיין
ה-World Tour של ג'פרי ישמש כאבן היסוד בסדרה של מספר יוזמות מותג עולמיות,
כולל הקמת מועצת Toys"R"Us Kids World Council אשר תושק בשנת 2023 ותמציא את נקודת המבט של
הילד לכל מיצוב ותכני המותג. סביב מוצרים, חגיגות, הסברה ועוד.
המותג
Toys"R"Us – עם הג'ינגל המפורסם שלו "I don't wanna to grow up, I'm a Toys"R"Us kid" ו וג'פרי הג'ירף – הוא שם נרדף לשמחות
הילדות של מיליונים ברחבי העולם . כיום, ל-Toys"R"Us יש עסק תוסס שמייצר יותר מ-2 מיליארד דולר
במכירות קמעונאיות עולמיות מדי שנה דרך 900 חנויות גלובליות ממותגות מחוץ
לארה"ב. ועסקי מסחר אלקטרוני ב-25+ מדינות. עם יותר מ-400 חנויות של Toys"R"Us שייפתחו בחנויות מייסי'ס ברחבי ארה"ב, המותג יגדל את טביעת
הרגל שלו ב-50% עד סוף 2022.