רשת מועדוני הכושר והסטודיו לריקוד PURE בבעלות איש העסקים והמאמן הטלויזיוני של התוכנית "לרדת בגדול", ערוץ 10 , נדב מאירסון יצאה במיתוג מחדש בהשקעה של 500,000 ש"ח.
הדוגמנית חן יאני נבחרה להוביל את הקמפיין בין יתר דמויות מוכרות אחרות מהעיר תל אביב כמו הדארג קווין: עושרי.הקמפיין יעלה על גבי מוניות שירות בעיר תל אביב ותחנות האוטובוס.
המיתוג מחדש נושא הבשורה התל אביבית החדשה, בתור קהל מוביל דעה.
כאמור, בימים אלו עלה קמפיין חדש לאחר תהליך מיתוג וחקירה הוא מעמיד שפה חדשה הקובעת סטנדרט חדש בעולם הפרסום של חדרי הכושר, הרבה צבע, תעוזה והומור עצמי. האסטרטגיה שעמדה מאחורי הקריאייטיב הייתה: לא משנה מי אתה אנחנו נקבל אותך. "BE WHAT YOU WANT TO BE" כשהטון והסטייל שאב את הסגנון שלו ממוקד קהל מטרה תל אביבי, ומגיע ממקורות ה"פריק שאו" העירוני . צילום מעוות של אישה עם גוף של גבר, חרדי הומו ועוד.
הקמפיין החדש הופך את המועדון למרחב המביע מסר : הוא גברי מטרוסקסואלי, בעל מיניות פתוחה,משוחרר, מעניק ביטוי לדור ה- N שאוהב את עצמו ואת הפיזיות שלו, אך מצד שני מקבל את השונה.
לרשת שלושה סניפים בעיר תל אביב, אחד מהם הוא סטודיו לריקוד בו מתאמנים הכוכבים בתוכנית הטלויזיה "לרקוד עם כוכבים".
משרד פרסום: אצטרובל AMOR
צילום ועיבוד תמונה: פיני סילוק