רשת מלונות פתאל, תעלה לקראת הפסח קמפיין המעודד תיירות פנים בקרב נוסעי התחבורה הציבורית. עלות הקמפיין 45,000$. הקמפיין יתפרס על כ- 150 מסכים ברחבי הארץ וימשך פרק זמן של שלושה חודשים, תוך הגדלת החשיפה באמצעות הצבת מסכים חדשים. כיום פרוסים המסכים מנהרייה שבצפון ועד באר שבע שבדרום. ברשת פתאל צופים כי החשיפה לקמפיין תעמוד על 70,000 זוגות עיניים ביום. באמצעות המסכים מתכננת רשת המלונות פתאל לפנות אל שוק תיירות הפנים ואל אלה המתכננים חופשה בישראל בחג הפסח. הפנייה אל נוסעי התחבורה הציבורית התקבלה לאחר סקר שביצעה החברה בקרב לקוחותיה. מן הסקר עולה כי נתח השוק הרב הבא לנפוש במלונות החברה, נוסע בימים שבשגרה בתחבורה הציבורית. "פריסת המסכים נמצאת בעיצומה, תוך הגדלת היקף הפרסום שלנו והשימוש במדיה בעשרות אחוזים", אומר יובל בן נון, מנכ"ל Infomotion. "עד אמצע שנת 2005 אנו מסיימים פריסה של כ – 500 במספר. משמעות הדבר היא כי למפרסמים יוצעו חבילות פרסום ארציות ומקומיות תוך פילוח מגזרי עד רמת ניתוח פרופיל הנוסעים באוטובוס בודד". חברת Infomotion מספקת שירותי מידע בתוך אמצעי התחבורה הציבורית. בהמשך להפרטת קווי התחבורה הציבורית בישראל, מסכי מחשב – LCD מותקנים בתוך כלי התחבורה ציבורית, ומציעים לציבור הנוסעים שירותי תוכן, מידע ופרסום. בבסיס השירותים עומד פיתוח מדיום פרסומי חדש ויעיל בישראל. ל – Infomotion שני מאפיינים עיקריים: קהל המחפש תעסוקה ושידור מידע משתנה תוך כדי תנועה לאורך צירים, כשלצידם שטחי מסחר ובידור מסכי החברה נפרסים עתה בכל רחבי הארץ באמצעות חברות האוטובוסים השונות