רשת מסעדות אווזי מרחיבה את סל מוצריה ותשיק הרשת תפריט חדש הכולל מנות בשריות קולינאריות. התפריט החדש יכנס במהלך ינואר לכל סניפי הרשת בפריסה ארצית. החברה תשקיע בתפריט החדש חצי מליון שקל.
המהלך השיווקי נשען על בסיסים גסטרונומיים ונגזר מתוך עולם מסעדות הגורמה ועולם התוכן עם מגמות הטרנד של בילויים ו"מאכלי לילה" של צעירים ובני נוער. בתפריט החדש יוצעו :סטייק אנטרקוט, טבעות פילה בקר, המבורגר בלחמנייה, כנפי עוף מוקפצים ברוטב חריף מתוק, קבבוני אווזי, ועוד.
ככלל, האסטרטגיה של רשת אווזי הינה פנייה לקהל יעד צעיר ובליין. עד כה פנתה רשת אווזי בעיקר למשפחות וכיום שמה לה ליעד להגיע גם לפלח שוק הצעירים-הבליינים. במסגרת מהלך זה סניפים חדשים נפתחים בקונספט "אווזי גריל בר". הקונספט החדש כולל: עיצוב עכשווי במסעדות החדשות, תפריט חדשני, בר אלכוהול הדומה במהותו לפאב ושעות פתיחה עד השעות הקטנות של הלילה.
איציק לוי מנכ"ל רשת "אווזי" מוסר:"אנו צופים שמהלך הרחבת תמהיל המוצרים ברשת ירחיב את קהלי המטרה, כהמשך לתפריט הבריאות שהשקנו לאחרונה, תוך התאמה למגמות השוק וחדשנות מתמדת. המנות החדשות עברו תהליך ארוך של מבחני טעימה בקרב קבוצות מיקוד של צעירים עד שהגיע צוות השפים של הרשת למרכיבים המדויקים המתאימים לטעם הקהל".